Erasus Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Prøver med Devil May Cry 4? Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Devil May Cry? Devil May Cry er riktig. Din tur. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Og den sangen er bare i Hot Pursuit. 2'ern har noen sanger som ligner though. Nei, den var i akkurat samme form i 2'ern. Den spilte når du var i "Showcase". Edit: Han som komponerte sangen er faktisk nummer 4 i verden på Smash TV (Xbox Live). Endret 21. juni 2008 av Lande Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jøss, har aldri lagt merke til at det er samme sang. :!: Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jøss, har aldri lagt merke til at det er samme sang. :!: Ja, nei, sånn kan det gå. Han som komponerte sangen lagde også musikk til UT3. Artig trivia altså. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) Mitt bidrag kommer snart http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=...end_of_Mana.mp3 Endret 22. juni 2008 av Patney Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Nå hadde du ikke fjernet metadataen på den mp3-filen(album, artist osv), men jeg gjennkjente låta fra Phoenix Wright Lenke til kommentar
Patney Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Nå hadde du ikke fjernet metadataen på den mp3-filen(album, artist osv), men jeg gjennkjente låta fra Phoenix Wright Riktig ja... Men hvorfor fjerne slik data, en ekte vinner burde gjette det uten å lese slikt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Kanskje fordi at da vinner ikke de ekte vinnerne. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Nå hadde du ikke fjernet metadataen på den mp3-filen(album, artist osv), men jeg gjennkjente låta fra Phoenix Wright Riktig ja... Men hvorfor fjerne slik data, en ekte vinner burde gjette det uten å lese slikt. Det var bare en opplysning til deg, slik at du ble oppmerksom på det. Er litt vanskelig å ikke legge merke til den da metadataen kommer automatisk frem på skjermen. Jeg har selv spilt Phoenix Wright-spillene(de to første) og gjennkjente låta. Nytt spørsmål: Fra hvilket spill kommer avataren min? Hint: spillet er kun ute på en plattform Endret 23. juni 2008 av Slettet-NIoHlfL Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Finnes på xbox live og forrige-generasjons-konsoller. Endret 23. juni 2008 av Gormers Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Ah, jeg husker fjeset til den ant'en... Tror faktisk jeg har hatt spillet engang i tiden... Velvel... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vel spillet finnes på en viss nettside også, som huser mange tegnefilmer og spill (lagd av brukerne som oftest). Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Vel spillet finnes på en viss nettside også, som huser mange tegnefilmer og spill (lagd av brukerne som oftest). Newgrounds. Behemoth Games. Alien Hominid HD. Peiling. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) The creators of Gears Of War present... Endret 23. juni 2008 av Lande Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå