Gå til innhold

Quiz: Gjett spill/karakter/soundtrack! Version 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sånn, hva heter denne karen. Er IKKE ute etter kodenavnet som er Snake. (Det greier seg med fornavnet).

Du tenker ikke på David Hayter? Det er forøvrig navnet på personen som har stemmen til Snake, og ikke Snake sitt virkelige navn. Men godt mulig du ikke tenkte på han, jeg vet i alle fall ikke det virkelig navnet hans :)

Nei, det var ikke det jeg tenkte på, men bra tenkt. Det jeg tenker på er jo at bak kodenavnet sitt så har jo også et ordentlig navn. Det blir bla nevnt i MGS3: Snake Eater. Han sier John til Ocelot men han jugde, navnet hans er noe annet på J. Flere hint kan jeg ikke gi nå :)

Lenke til kommentar
Nei, det var ikke det jeg tenkte på, men bra tenkt. Det jeg tenker på er jo at bak kodenavnet sitt så har jo også et ordentlig navn. Det blir bla nevnt i MGS3: Snake Eater. Han sier John til Ocelot men han jugde, navnet hans er noe annet på J. Flere hint kan jeg ikke gi nå :)

Ettersom du sier at navnet blir sagt i Snake Eater, så er det jo det virkelige navnet til Big Boss, og ikke den Solid Snake du viser til på bildet du har lagt opp :)

Lenke til kommentar

Ettersom du sier at navnet blir sagt i Snake Eater, så er det jo det virkelige navnet til Big Boss, og ikke den Solid Snake du viser til på bildet du har lagt opp :)

Det er ikke Big Boss jeg er ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...