Sniken_123 Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Call of Duty: United Offensive da? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Feil. Call of Duty spillet ligger på 7.0 Score. Critic score ligger på 8.0 og 8.4 på User Score fra Gamespot. Gitt ut 1 November, 2005 i Canada og USA. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 (endret) Medal Of Honor Heroes 2? Hvis jeg har rett kan noen andre overta Er i Italia saa jeg faar ikke lagt ut ny oppgave... Endret 11. april 2008 av andi_c Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Call of Duty 2? Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 11. april 2008 Rapporter Del Skrevet 11. april 2008 Call of Duty 2? Endelig. Call of Duty 2 er riktig. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 (endret) Sånn, hva heter denne karen. Er IKKE ute etter kodenavnet som er Snake. (Det greier seg med fornavnet). Endret 12. april 2008 av Gnålern Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Sånn, hva heter denne karen. Er IKKE ute etter kodenavnet som er Snake. (Det greier seg med fornavnet). Du tenker ikke på David Hayter? Det er forøvrig navnet på personen som har stemmen til Snake, og ikke Snake sitt virkelige navn. Men godt mulig du ikke tenkte på han, jeg vet i alle fall ikke det virkelig navnet hans Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Sånn, hva heter denne karen. Er IKKE ute etter kodenavnet som er Snake. (Det greier seg med fornavnet). Du tenker ikke på David Hayter? Det er forøvrig navnet på personen som har stemmen til Snake, og ikke Snake sitt virkelige navn. Men godt mulig du ikke tenkte på han, jeg vet i alle fall ikke det virkelig navnet hans Nei, det var ikke det jeg tenkte på, men bra tenkt. Det jeg tenker på er jo at bak kodenavnet sitt så har jo også et ordentlig navn. Det blir bla nevnt i MGS3: Snake Eater. Han sier John til Ocelot men han jugde, navnet hans er noe annet på J. Flere hint kan jeg ikke gi nå Lenke til kommentar
JensIvar Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Er det Jack Milles? Eller tar jeg feil nå? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Nei, det var ikke det jeg tenkte på, men bra tenkt. Det jeg tenker på er jo at bak kodenavnet sitt så har jo også et ordentlig navn. Det blir bla nevnt i MGS3: Snake Eater. Han sier John til Ocelot men han jugde, navnet hans er noe annet på J. Flere hint kan jeg ikke gi nå Ettersom du sier at navnet blir sagt i Snake Eater, så er det jo det virkelige navnet til Big Boss, og ikke den Solid Snake du viser til på bildet du har lagt opp Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Nei, det var ikke det jeg tenkte på, men bra tenkt. Det jeg tenker på er jo at bak kodenavnet sitt så har jo også et ordentlig navn. Det blir bla nevnt i MGS3: Snake Eater. Han sier John til Ocelot men han jugde, navnet hans er noe annet på J. Flere hint kan jeg ikke gi nå Ettersom du sier at navnet blir sagt i Snake Eater, så er det jo det virkelige navnet til Big Boss, og ikke den Solid Snake du viser til på bildet du har lagt opp Det er ikke Big Boss jeg er ute etter. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. april 2008 Rapporter Del Skrevet 12. april 2008 Han blir kalt Pliskin i MGS2 i hvert fall. Aner ikke om det er det du er ute etter. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Denne tråden har tydeligvis dødd, så jeg syns at noen skal poste ny oppgave Lenke til kommentar
Mr Walrus Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Legger ut en lett en. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Dungeons Keeper? Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. april 2008 Rapporter Del Skrevet 19. april 2008 Dungeon Keeper 2? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 (endret) Timesup. Fra hvilket spill har jeg hentet avataren min fra? Endret 20. april 2008 av gormers Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 20. april 2008 Rapporter Del Skrevet 20. april 2008 Fur Fighters? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå