Snorre Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Den forrige tråden var umåtelig populær, og det ble derfor nødvendig å opprette en ny versjon med klarere regler og mer informasjon om posting. Dermed åpnes versjon to av spill-quizen. Quizen foregår slik: En bruker poster et spørsmål der målet er å finne ut hvilket spill/karakter/soundtrack det er. Brukeren poster også et bilde, en video eller et lydklipp som hinter til svaret. Når spørsmålet er postet er det om å gjøre å finne riktig svar. Den første som svarer riktig får lage en ny oppgave. Dersom denne brukeren ikke lager en ny oppgave i løpet av 4 timer er det fritt frem for hvem som helst å lage ny oppgave. For at tråden skal fungere kreves det noen regler: Om noen svarer riktig før deg skal du ikke gjenta svaret Du skal kun gjette på nyeste oppgave Eieren av oppgaven må bekrefte/avkrefte om svar er riktig før neste oppgave kan lages Oppgaven må inneholde et bilde, en video eller et lydklipp "Svar" på oppgave må ikke stå i bilde/video/lyd-fil Dersom fire timer er gått og ingen har svart kan det lages en ny oppgave Prøv å svar uten å google Spam er ikkje lov i denne tråden heller, innlegg som ikkje bidrar vil bli sletta Da gir jeg stafetten videre til førstemann som kommer inn i tråden. Endret 10. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 TitanQuest? Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Er et online eller Offline? Er det btw lov med Off Topic? Tråden blir så mye festligere da Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Er det dawnspire:Prelude eller noe sånt? Tror jeg så dette på IGN istad... Edit: Leif Endret 10. juli 2007 av Mindfreak92 Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 YAY!! Første gangen jeg får rett :!: Tror denne blir ganske enkel namedagame.mp3 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Hørtes veldig Nintendo ut, så jeg tipper på Mario Kart. Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Desverre, ikke Mario Cart, men det er Nintendo Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Om noen svarer riktig før deg skal du ikke gjenta svaret Du skal kun gjette på nyeste oppgave Eieren av oppgaven må bekrefte/avkrefte om svar er riktig før neste oppgave kan lages Oppgaven må inneholde et bilde, en video eller et lydklipp "Svar" på oppgave må ikke stå i bilde/video/lyd-fil Dersom fire timer er gått og ingen har svart kan det lages en ny oppgave Prøv å svar uten å google 9045142[/snapback] I den forige tråden så var det ikke lov i heletatt å bruke noen søketjenester, fordi det skulle være en kunskapstråd som folk skulle bruke det de har i hodet til å finne svaret. Ikke være en tråd der det er førstemann til å begynne å søke Jeg vil bare respektere han\hun som startet tåden. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Diddy Kong Racing? Lenke til kommentar
Markus1802 Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Diddy Kong Racing? 9045531[/snapback] Det er fulstendig 100% korrekt! Kanskje en smule overdrivelse der... Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Sikkert runt ti år siden jeg sist spilte det spillet og jeg husker fortsatt melodien Ny oppgave her: Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Det er et spill som kun kom ut på PS2. Og det kom ut i 2003. Endret 10. juli 2007 av Exclusive Lenke til kommentar
Patney Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Begynte ikke navnet på E? Og var ikke navnet litt merkelig? Ikke et ord man vanligvis bruker i samtaler. Lenke til kommentar
Exclusive Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Primal er riktig Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. juli 2007 Rapporter Del Skrevet 10. juli 2007 Synes du burde rename tråden til "Quiz: Gjett Spillet! v2". Mye finere sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå