My2Cents Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) This week, we've been putting the demo through the QA mill - our test teams have been hammering this small slice of gaming goodness. Once we’re completely happy with a build of the game, we send it to Sony for final testing. This is known as Format Testing and can take quite some time for a full game. During this process, they really pound the game relentlessly with multiple teams on varying shifts to ensure round the clock testing. This really squeezes the last few bugs out so as to ensure you guys have as great a gameplay experience as possible. So, the demo is practically ready for Format Testing. As soon as I have a date that I can release then I’ll let you know. It won’t be long! Kilde Er vi heldige så får vi spille demoen under E3 messen Endret 10. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Regner med den kommer til fredag:p Er veldig spent på kontrollen/styringa. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg antar at de mener at de som kommer på E3 får spille det? Hadde regnet med at det tok en stund til før vi fikk klørne i demoen på PS Store. Eller tar jeg helt feil her? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Gleder meg utrolig mye til å få fingrene i dette her ja Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heh, blir PS3 kjøp om priskutt på torsdag/fredag, så da er det bare å håpe demoen er klar til da. Spillet lover veldig bra etter hva jeg har sett. Lenke til kommentar
fluff Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Noen som vil svare på innlegget mitt? Dette lover godt! Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Yes, da var lønn kommet på konto - da trenger jeg bare å vente til Torsdag. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Noen som vil svare på innlegget mitt? Dette lover godt! E3 demoen blir som sagt spillbar for de på E3. Men det er stor mulighet for at den dukker opp på PS STORE. Kommer til å sjekke US STORE hver dag for å ser om det er noe morsomt Endret 11. juli 2007 av WangenPs3 Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Yes, da var lønn kommet på konto - da trenger jeg bare å vente til Torsdag. 9048545[/snapback] Kjøp idag på elkjøp =D Levér den tilbake når priskuttet har kommet. Kjekt at elkjøp har 30dagers full returgreiere Ikke langt ifra orgasme når jeg hører om HS demo og når jeg laster ned HDtrailer av KZII. Sony <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå