Gå til innhold

Heavenly Sword demo er ferdig laget

My2Cents

Anbefalte innlegg

This week, we've been putting the demo through the QA mill - our test teams have been hammering this small slice of gaming goodness. Once we’re completely happy with a build of the game, we send it to Sony for final testing. This is known as Format Testing and can take quite some time for a full game. During this process, they really pound the game relentlessly with multiple teams on varying shifts to ensure round the clock testing. This really squeezes the last few bugs out so as to ensure you guys have as great a gameplay experience as possible.

So, the demo is practically ready for Format Testing. As soon as I have a date that I can release then I’ll let you know. It won’t be long!

Kilde

Er vi heldige så får vi spille demoen under E3 messen :)

Endret av My2Cents
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Noen som vil svare på innlegget mitt? Dette lover godt!

E3 demoen blir som sagt spillbar for de på E3. Men det er stor mulighet for at den dukker opp på PS STORE. Kommer til å sjekke US STORE hver dag for å ser om det er noe morsomt :)

Endret av WangenPs3
Lenke til kommentar
Yes, da var lønn kommet på konto - da trenger jeg bare å vente til Torsdag.

:thumbup:

9048545[/snapback]

Kjøp idag på elkjøp =D

Levér den tilbake når priskuttet har kommet. Kjekt at elkjøp har 30dagers full returgreiere ;)

Ikke langt ifra orgasme når jeg hører om HS demo og når jeg laster ned HDtrailer av KZII.

Sony <3

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...