Batnobbit Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei Tittelen sier alt, jeg vil vite hvordan den serien er enkelt og greit. Hvordan humoren er o.l Takker på forhånd for alle svar P.S Jeg poster denne i Tegneserie/Anime og i Serie Katogorien. Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Bump! Ingen som har sett Serien? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Den er ekstrem morsom i mine øyne. Mest morsom om du har peil på metal da. Husker spesielt i den ene episoden så får han ene høre hvordan de koker hummer: "You put them alive in boiling water and they turn red and stuff? THAT'S THE MOST METAL THING I'VE EVER HEARD!" sier han (sånn ca. Tatt fra hukommelsen) Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 (endret) Woops. Her skjedde det visst noe jeg ikke regnet med Endret 14. juli 2007 av Varen Lenke til kommentar
Varen Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Serien er brutalt god, etter min mening. Kan anbefale den sterkt. Det er vel litt svart humor og slikt. Det er vel endel dødsfall, men det er det som gjør det bloody awesome. Det er nok det mest brutale bandet i verden, og det eneste bandet jeg vet om som lager musikk beregnet på fisker Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Liker godt metal og liker også godt svart humor og dødsfall så tror jeg satser på dette Vet noen btw når den kommer på dvd? Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 15. juli 2007 Del Skrevet 15. juli 2007 (endret) Det er en serie som bare må sees av metal fans (andre tar nok ikke humoren og sarkasmen men det er nå så). Vet ikke når det kommer ut på DVD, men vet at en CD med musikk av "Deathklok" kommer i slutten av september! Er så fantastisk harry musikk at dette må kjøpes Endret 15. juli 2007 av SBS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå