Carl Sagan Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Heisann! Da var det på tide med nytt kabinett. Mine krav: Lite fjortisseffekter Vindu på siden Minimum 4 Harddiskplasser Harddisker skal helst vende ut mot døren 5.25" drev skal ikke gå på skinner Kan være enten Maxi, Mid eller Fulltower. Skal romme trippel radiator, sammen med cpu-blokk og MC655 pumpe. Liker lian-li, men har ikke funnet noen løsninger med plass til vannkjøling. Ellers har jeg sett på TT Kandalf LCS, tenkte å kjøre 2xTrippel radiator + 2pumper, noen som vet om jeg ville tjent på dette? Pris stopper meg ikke, men under 2k hadde vært fint. Takker for svar. EDIT: Har wanna-be dremel a.k.a Black&Decker Multi-tool, men er ikke serlig flink. Et hull i bunn skal nok alltid la seg gjøre, men vil ikke kutte toppen i et lian-li for å si det sånn. Endret 10. juli 2007 av todda7 Lenke til kommentar
Raven_Heart Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har vært på jakt etter noe som har plass til en trippelradiator selv, og etter mye tenking, fundering og grubling så har jeg tenkt å gå for et Lian Li PCG70A. Det krever litt dremling for å få plass til en radiator i det, men siden det har føtter og du kan plassere PSU enten oppe eller nede (eller kaste inn to stykker hvis du har behov for det) så burde det gå greit å ta ut diskburet nede og kappe hull til radiatoren der. Eller hvis du har spenn og plass så passer de fleste trippelradiatorer rett inn i en Cube Case uten modifiseringer. Dog, du får en heftig prislapp da... Selv har jeg skumle planer om å pare et PCG70 med en Thermochill PA 120.3, men jeg får se om det er plass først Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 Har vært på jakt etter noe som har plass til en trippelradiator selv, og etter mye tenking, fundering og grubling så har jeg tenkt å gå for et Lian Li PCG70A. Det krever litt dremling for å få plass til en radiator i det, men siden det har føtter og du kan plassere PSU enten oppe eller nede (eller kaste inn to stykker hvis du har behov for det) så burde det gå greit å ta ut diskburet nede og kappe hull til radiatoren der. Eller hvis du har spenn og plass så passer de fleste trippelradiatorer rett inn i en Cube Case uten modifiseringer. Dog, du får en heftig prislapp da... Selv har jeg skumle planer om å pare et PCG70 med en Thermochill PA 120.3, men jeg får se om det er plass først 9046357[/snapback] Vel, det er stygt og mangler sidevindu. Kan like godt ha mitt maxi tower fra chieftec da..Ligner faktisk litt:O Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå