Gå til innhold

Ny RAM, t570.no

Mrlarseirik

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har en HP t570.no, og jeg tenker på å kjøpe meg litt ram! Jeg er ikke Mr. Ram(Random access memory). Jeg tok en test på http://www.crucial.com..

Currently installed memory:

512MB

DDR PC3200

512MB

DDR PC3200

:hmm:

Kan jeg kjøpe hva som helst av ram bare det er DDR? Hvordan funker dette? lol? Siden jeg har HP er det et ganske rart hovedkort, som ikke selges til private... :hrm:

takker for hjelp!

:)

:no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Greit, da kan du kjøpe hvilket som helst ram, men er ikke noe vits å gå høyere enn PC320, siden gamle minnet ditt vil holde igjen det nye minnet.

9044887[/snapback]

Du mener PC3200...? Kan jeg kjøpe hva som helst? Kan ikke du(eller noe andre) si hva som er et godt kjøp? :love:

Lenke til kommentar
Mente 3200 ja... Hva som er et godt kjøp? Selv ville jeg valgt det billigste jeg fant, mest grunnet at det ikke er noen vits å gå for dyr ram med mindre du klokker.

9044909[/snapback]

ok.. Det tallet bak (PC3200) har det noe med kvaliteten å gjøre? er PC9600 bedre enn PC3200....

Lenke til kommentar
okeeeeey... jeg vil bytte ut alt minne jeg har med nytt, vil det lønne seg? Å kjøpe høyere tall bak PCxxxx? Er det mye forskjell om jeg gjør dette?

9044959[/snapback]

PC3200 er DDR ram og nå er det vel omtrent kun PC3200 en får i DDR, har PC4400 DDR i en PC eg satt sammen for over to år siden, nå får eg ikke tak i slik ram i "butikken" - kan sikkert finne 2.hand på eBay....

Ram som er høyere enn PC3200 i butikkene er DDR2 ram som ikke kan brukes der det er DDR ram - sokkelen er ulik..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...