iNeo Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Oppdaterte nå førsteposten til ett screenshot, slik at jeg blir uavhengi av serveren Lenke til kommentar
Massa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Få trøbbelet ditt iorden før du legger den ut her, det lille jeg fikk se var helt grusomt!! Og den bakgrunnen din..... Kvitt deg med den! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Få trøbbelet ditt iorden før du legger den ut her, det lille jeg fikk se var helt grusomt!! Og den bakgrunnen din..... Kvitt deg med den! 9156188[/snapback] Tviler på at jeg orker å legge ut ipen min igjen. For så å miste strømmen slik at jeg får en NY ip.. Og det med bakgrunnen er det veldig delte meninger om, og da er det ikke bare meg som mener det motsatte som deg, så den blir. Endret 27. juli 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Massa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Det var jo trist Føles bra dette hva? Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Føles bra dette hva? 9156208[/snapback] Hva mener du? Lenke til kommentar
Massa Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Hva jeg mener?? Jo det skal jeg fortelle deg Det som går rundt, det kommer rundt..... Ha en fin helg! Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 Hva jeg mener?? Jo det skal jeg fortelle deg Det som går rundt, det kommer rundt..... Ha en fin helg! 9156239[/snapback] Ha en fin helt ja... Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Uansett hvordan den er ser ut synes jeg du skal droppe å ha en splash-side. Den har jo ingen praktisk funksjon. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juli 2007 (endret) Uansett hvordan den er ser ut synes jeg du skal droppe å ha en splash-side. Den har jo ingen praktisk funksjon. 9156515[/snapback] Den har den funksjonen at den laster in bildene til hovedsiden slik at du ikke trenger å vente på å laste hovedsiden! Det var meningen min Også kan jeg jo altids legge in en cookie som gjør at siden ikke vises mer enn en gang hvis brukeren vil det. Endret 27. juli 2007 av Tt.mrX Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå