Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Kritikk på splash side?

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg driver og designer og programmerer en liten personelig hjemmeside som etterhvert kommer til å bli porteføje+blog.

NB, dette er bare siden du kommer til før den virkelige siden, altså en splash.

Takker for all konstruktiv kritikk!

Siden

Edit: etter mye tull med lokalserveren min så valgte jeg å laste opp ett Screenshot av siden på diskusjon.no..

post-81869-1185558814_thumb.jpg

Endret av Tt.mrX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

bildet var bra. meen siden scroller nedover, det er ganske irriterende.. "This site is under construction!" burde vært plassert på toppen over bildet, ikke midt i.

"Copyright 2007. The contents of this site is under the copyright law." burde vel ikke stå på den stripete linja, men under den. vet ikke hva jeg syns om bakgrunnen, om den burde være ensfarget eller ikke.

Lenke til kommentar
bildet var bra. meen siden scroller nedover, det er ganske irriterende.. "This site is under construction!" burde vært plassert på toppen over bildet, ikke midt i.

"Copyright 2007. The contents of this site is under the copyright law." burde vel ikke stå på den stripete linja, men under den. vet ikke hva jeg syns om bakgrunnen, om den burde være ensfarget eller ikke.

9045798[/snapback]

Det med "This site is..." skjønte jeg ikke.

Men hvis jeg flytter Copyright meldingen lengre ned (noe som jeg har prøvd) blir det stygt imo.

Bakgrunnen la jeg ned VELDIG mye arbeid i så den fjernes ikke.

Lenke til kommentar
Noen flere?

9057077[/snapback]

Jeg kommer ikke inn på siden din.

9059329[/snapback]

Prøv nå.

9059605[/snapback]

Det fungerer fortsatt ikke :(

9062768[/snapback]

Siden er lokalhostet på min egen pc, og nettopp så hadde det vært tordenvær. Den skal virke nå.

Lenke til kommentar
Jeg kommer fortsatt ikke inn jeg altså.

9066054[/snapback]

Vær kjapp før dritten bytter ip igjen!

Og til dere andre; nei jeg gidder ikke å laste opp filene til en webhost, ja jeg har en, men det blir for mye styr når jeg allerede har alt klart!

Lenke til kommentar
Joda. Likte ikke så godt det utropstegnet med den gråe bakgrunnen hvor det sto "Klarte ikke opprette tilkobling" :tease:

9125292[/snapback]

Bah. Har hatt så mye trøbbel med Modemet at jeg ikke gidder og hoste selv. Må vell ta ett screenshot og laste opp istedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...