norge Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvilke spill er best til ps3 for øyeblikket? Ser etter heltheten. hvilke spill som er best som helhet. Samme med PSP. Hvilke spill er å anbefalle for øyeblikket. Noe som kommer i nær fremtid til ps3 eller psp venter på gta og fifa 08 til ps3, men skal ha et spill i mellomtiden Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Virtuatennis synes jeg er et knallbra spill til PS3! Annbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 The Darkness! Uten tvil! Det go Ninja Gaiden er 2 knalltitler på Ps3. PSP bruker jeg sjelden men kommer et nytt FF VII spill på PSP om noen måneder som ser helt konge ut. Lenke til kommentar
Enigma123 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 The Darkness! Uten tvil! Det go Ninja Gaiden er 2 knalltitler på Ps3. PSP bruker jeg sjelden men kommer et nytt FF VII spill på PSP om noen måneder som ser helt konge ut. 9044780[/snapback] Støttes . Vil legge til Resistance og Motorstorm. PSP har jeg ikke vært borti på ett par år, så skal ikke anbefale noe. Lenke til kommentar
norge Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 hvilke spill kan darkness sammenlignes med? type spill? bare å kjøre på med fler forslag Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg for min del synes mitt nyinnkjøpte Fight Night Round 3 tar helt av! Spesielt om du spiller mot kompiser i førsteperson. Ellers støtter jeg resten av forslagene her. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Det beste jeg har prøvd til PSP er nok MGS: Portable Ops. Lenke til kommentar
Toreal Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 På PSP vil jeg uten tvil si Killzone: Liberation. På PS3 vil jeg si Ninja Gaiden Sigma, Resistance: Fall of Man og Super Stardust HD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå