v-gard Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg lurer da på: Finnes det et alternativ til Visa før man er 18 år? Kjipt å måtte ha foreldre til å kjøpe ting fra nettet (-.-) hele tiden. På forhånd, takk. Lenke til kommentar
EDB Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du kan få ordentlig visa før du er 18. Lenke til kommentar
martbo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Visa Electron er jeg redd er ditt eneste alternativ, og det kan man ikke kjøpe ting over nettet med. Endret 10. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Med litt innsats får han et "Visa Classic" lett. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Med litt innsats får han et "Visa Classic" lett. 9047101[/snapback] Jeg skal ikke si at det er feil, men ihht. regelverket de fleste banker har er ikke det så lett. Derimot, er man en god kunde av banken og de vet at det er penger å hente, så er det naturligvis mulig. Er det forresten mulig å vite hvilken bank du bruker, det ser ut til at du har svært gunstige avtaler med de. Endret 11. juli 2007 av Jensemann4 Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg har private avtaler med min hovedbank, som nok ikke er tilgjenglig "offentlig". Jeg har hatt hauger av Visa og MC før jeg fylte atten. Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Snakker vi da Private Banking? Lenke til kommentar
Barcarolle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hva skal så det bety, ja eller nei? Lenke til kommentar
tussemor Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 https://mastercardgavekort.no/flash.html?referrer= greit alternativ er å få foreldre el. lign. til å kjøpe et mastercard gavekort til deg. dette kan brukes der de tar mastercard, også i utlandet, og kan bestilles til alle over 13. se betingelsene forøvrig. funker litt som et kontantkort, kan fylles opp en gang dog. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå