Gå til innhold

Diskuter Microsofts konferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
....og de annonserte samarbeid med disney om filmer - og DE KOMMER TIL Å SLIPPE FILMTJENESTEN TIL EUROPA i løpet av året som nedlasting. Tror Sony svetter/gråter seg i søvn i natt..

9049427[/snapback]

 

 

Jeg tror Sony vinner med sin presse konferanse. Det kommer nok en gang til å vise en helt vanvittig trailer av Kilzone og hevde at det er realtime. Så blir det stor stå hei og alle Sony fanboys kommer aldri til å gi seg på at det er realtime. Så kommer alle ut og det er klart at det har blit downgraded. Kanskje verdet det for sony, for de trenger vinne denne E3. Og de viser gladelig trailere som er delvis eller helt prerender... Uten å tilstå det. Det har det gjort før. Hvorfor vil ikke de gjøre det igjen? 100 % sikker på at Killzone kommer til å være ute av denne verden bra.. Vel, vil de late som.. Så vil vi som vanlig la oss lure og de "vinner" E3. Bare vent. Mark my words!

Lenke til kommentar

Xbox 360 Elite den 24.august i Europa og filmnedlasting for oss i løpet av høsten er positivt.

 

PGR4 med motorsykler. Ser rimelig bra ut.

 

Call of Duty 4: "We're going deep and we're going hard" (?!)... Virker veldig lovende. Klart bedre grafikk enn de foregående spillene. Online beta snart.

 

Assassin's Creed virker fortsatt meget lovende. Som et mer sofistikert Prince of Persia.

 

Halo 3-trailer. Omtrent som forventet. Grafikken er bedre enn multiplayer-beta, men ikke spesielt imponerende.

 

I det hele lite spennende fra MS. Ikke noe priskutt eller ny tatovering fra Peter. Men ingen tvil om at de har en solid line-up framover.

Lenke til kommentar
Dra meg baklengs for en kjedelig pressekonferanse.

Så vi samme pressekonferanse? den var jo genial. Disney filmer på Marketplace, bra spill på Live arcade, mange kule storspill som kommer osv.

9049435[/snapback]

Ja dette var en legendarisk dårlig pressekonferanse. Som Camrot sa så lukta jeg også at de la lista lavt når de sa på begynnelsen at alt de skulle vise kom ut i 2007. Hva var deres plan for 2008? 3-4 spill, bare et av de ble vist noe av.

 

 

Det ble ikke annonsert en eneste NY tittel her som vekket min interesse. Alt dette var gammelt nytt.

Lenke til kommentar

Live Marketplace med filmer blir en bra nyhet i europa, og de nevnte også release for elite (slutten av august-dato) her på berget.

 

men nå bør alle som så dette live køye.... jeg er i hvert fall trøtt som en full sjømann full av.... sjø og fyll.

 

 

 

Dra meg baklengs for en kjedelig pressekonferanse.

Så vi samme pressekonferanse? den var jo genial. Disney filmer på Marketplace, bra spill på Live arcade, mange kule storspill som kommer osv.

 

Nintendo er vel nestemann ut? må si jeg gleder meg til å se deres konferanse også.

Men gleder meg mest til å se hvordan Sony gjør det, de kan da umulig klare å overgå Ms nå?

 

Men men nå skal jeg legge meg, trøtt som en bøtte møk, snakkes kanskje klokken 4 elns når jeg har stått opp :p

9049435[/snapback]

Lenke til kommentar
Xbox 360 Elite den 24.august i Europa og filmnedlasting for oss i løpet av høsten er positivt.

 

PGR4 med motorsykler. Ser rimelig bra ut.

 

Call of Duty 4: "We're going deep and we're going hard" (?!)... Virker veldig lovende. Klart bedre grafikk enn de foregående spillene. Online beta snart.

 

Assassin's Creed virker fortsatt meget lovende. Som et mer sofistikert Prince of Persia.

 

Halo 3-trailer. Omtrent som forventet. Grafikken er bedre enn multiplayer-beta, men ikke spesielt imponerende.

 

I det hele lite spennende fra MS. Ikke noe priskutt eller ny tatovering fra Peter. Men ingen tvil om at de har en solid line-up framover.

9049445[/snapback]

 

:thumbup: Sånn jeg ser det også

 

Jeg gleder meg til Sony imorra... Nå må de vel vise noe skikkelig godsaker da ! Husker den Afrika filmen dems sist og det var liksom det store :!: :D

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar

Tror dette faller helt ned til hvilke forventning vi har til spille, og konsollene vi har valgt oss.

 

E3 konferansen av Microsoft i år, var ikke spektakulær. Men mange av titlene vakte oppsikt. Bl.a. CoD4, Assassin Creed, PGR4. Kanskje grafikken i Halo 3. Men utover det, var det en flott presentasjon, me litt skryt av seg selv :p

Lenke til kommentar

Det var en ganske anti klimatisk opplevelse, ikke akkurat mye nytt, virket mer som en mainstream pr event enn en presse konferanse for spill pressen. Men MS har en utrolig lineup med spill denne høsten, så Sony må virkelig dra noe ut av hatten for å toppe dem der, men de burde klare å få til en bedre presse konferanse ihvertfall.

 

Sony må jo gjøre noe helt spesielt for å overbevise etter fjorårets E3 fiasko, og de første bildene fra Killzone ser jo mildt sagt ikke imponerende ut...

Lenke til kommentar
Hva var deres plan for 2008? 3-4 spill, bare et av de ble vist noe av.

9049452[/snapback]

Åh, de har jo sin årlige rene Xbox-konferanse hver høst.

 

X06 var i september i fjor, og X07 blir nok rundt de tider i år. Og da er det jo sannsynligvis full fokus på hva som kommer i 2008 og utover for de som trenger å overbevises om ting som kommer litt inn i fremtiden før de evt. kjøper en 360 til jul.

 

Å overse mye av den utrolige flommen med titler som kommer de neste 6 månedene til fordel for ting et år eller lenger frem i tid tror jeg hadde vært veldig dumt av dem. Det kommer jo mye mye mer i år enn jeg var klar over (og jeg følger rimelig bra med). Skal ikke se bort ifra at jeg ender opp med å kjøpe 2-3 titler i måneden fra august av og utover :p

Endret av TheCooler
Lenke til kommentar
Dra meg baklengs for en kjedelig pressekonferanse.

Så vi samme pressekonferanse? den var jo genial. Disney filmer på Marketplace, bra spill på Live arcade, mange kule storspill som kommer osv.

9049435[/snapback]

Ja dette var en legendarisk dårlig pressekonferanse. Som Camrot sa så lukta jeg også at de la lista lavt når de sa på begynnelsen at alt de skulle vise kom ut i 2007. Hva var deres plan for 2008? 3-4 spill, bare et av de ble vist noe av.

 

 

Det ble ikke annonsert en eneste NY tittel her som vekket min interesse. Alt dette var gammelt nytt.

9049452[/snapback]

Det er jo massevis av titler som kommer eksklusivt til 360 i 2008, men de sparer vel de til Leipzig og TGS

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...