Gå til innhold

Diskuter Microsofts konferanse


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dra meg baklengs for en kjedelig pressekonferanse.

 

Call Of Duty 4 demoen var nok høydepunktet. Det ble for mye glorifisering av Halo for min del.

 

Scene It? Fantastisk, en Buzz-klone. Viva Pinata Party Animals? Lukter som melking av Viva Pinata merkenavnet allerede.

Det var ikke mye nytt dette året.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Personlig summerer jeg konferansen med ett ord: kjedelig.

Jeg startet å lukte lunta med en gang da ha sa at alt de viste fra spill ville være i butikken før årskifte. Foruten Halo3-traileren var det mest interessante for min del Lost Odyssey, og det er ikke fordi jeg er ser noe spesielt frem til spillet, j-rpg er faktisk den genren jeg liker minst... Men det var ikke noe annet interessant å se.

 

Kjedelig, du går ikke glipp av noe om du lar være å se konferansen, ble vel ikke en gang annonsert noe nytt... Vel, vi(jeg) må kanskje bare smøre oss med mindre forventinger, det er tross alt en mye mindre E3 i år...

Men på en annen side, Sony trenger kun å vise et par trailere fra sine største exclusives for å matche og lett overgå denne konferansen...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Dra meg baklengs for en kjedelig pressekonferanse.

Så vi samme pressekonferanse? den var jo genial. Disney filmer på Marketplace, bra spill på Live arcade, mange kule storspill som kommer osv.

 

Nintendo er vel nestemann ut? må si jeg gleder meg til å se deres konferanse også.

Men gleder meg mest til å se hvordan Sony gjør det, de kan da umulig klare å overgå Ms nå?

 

Men men nå skal jeg legge meg, trøtt som en bøtte møk, snakkes kanskje klokken 4 elns når jeg har stått opp :p

Endret av marius90
Lenke til kommentar
Dra meg baklengs for en kjedelig pressekonferanse.

Så vi samme pressekonferanse? den var jo genial. Disney filmer på Marketplace, bra spill på Live arcade, mange kule storspill som kommer osv.

 

Nintendo er vel nestemann ut? må si jeg gleder meg til å se deres konferanse også.

Men gleder meg mest til å se hvordan Sony gjør det, de kan da umulig klare å overgå Ms nå?

 

Men men nå skal jeg legge meg, trøtt som en bøtte møk, snakkes kanskje klokken 4 elns når jeg har stått opp :p

9049435[/snapback]

 

Det var enda en ting! Nå blir det video-on-demand her på kontinentet også! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...