HoaXed Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hællæ, Jeg sliter med et bilde jeg vil ha transparangt på min hjemmeside. Hvis jeg bruker gif blir bildet ufulstendig slik; Men hvis jeg bruker png format blir det følgende; Men problemet er at i alle ie under 7 så blir det en hvit kant rundt hele. Finnes det en måte å unngå dette på? http://v3.h-base.org Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Et enkelt Google-søk hadde ført deg til denne siden. Men kanskje er det beste å simpelthen tilby en alternativ side (der du bruker GIF eller en ikke like avslørende bakgrunn) for de som eventuelt måtte bruke IE6 (det blir mindre av disse for hver dag som går). Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Et enkelt Google-søk hadde ført deg til denne siden. Men kanskje er det beste å simpelthen tilby en alternativ side (der du bruker GIF eller en ikke like avslørende bakgrunn) for de som eventuelt måtte bruke IE6 (det blir mindre av disse for hver dag som går). 9044500[/snapback] Takk. Beklager at jeg ikke søkte men fant ingen passende søkeord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå