b-real Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 En dude fant dette på ebay: SEX SHEEP inflatable with HOLE in BUTT I ONLY HAVE A FEW LEFT so you better Bid NOW!! ..You will not be able to get this stuff at these prices from me again for very long. Check My feedback........VERY SATISFIED CUSTOMERS!!!!! I am getting out of this business! Love EWE Part sheep will keep you company throughout the night and will also give you the pleasure without all that back talk. Just think what this doll could do for you. Lenke til kommentar
Hurley Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg liker bedre disse. Tips for de som skal på TG kanskje? Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Hmm. Jeg fikk en sånn på 25 års dagen min. Skjønner ikke hvorfor 8) Lenke til kommentar
Odden Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 bare det å ha en sånn sau gjør det verdt prisen. seff skal jeg bange den... nei seriøst. inflatable partysheep... er nødt til å bli en suksess Lenke til kommentar
letmein Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Var plass til noen raketter i hølet.. http://home.no.net/emykland/digi/newyear/IMG_1639.jpg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå