Gå til innhold

Ny film fra Resident Evil: The Umbrella Chronicles

Gunfreak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klarer nesten ikke vente! RE 1 Remake er etter min mening det beste RE spillet som er laget (historiemessig) så å få utforske mansionen igjen i FPS stil blir virkelig en drøm oppfylt... Eller rettere sagt et mareritt :whistle:

Lenke til kommentar

Selv har jeg egentlig ikke noe spesielt følelsesmessig "bånd" knytta til klassisk Resident Evil gameplay. Så at det er on-rails får meg ikke til å sukke fordi det tar RE i en ny retning, snarere synes jeg dette kan bli et friskt pust - zapperspill fra arkadehallene er gøy. :) Spillet ser utrolig gøy ut med Wii Zapper.

Lenke til kommentar
Ingenting i dette spillet er vel pre-rendret som i de andre heller ? Eller tar eg feil?

Synd det ser veldig bra ut eg altså, men dette on-rail gameplayet skremmer meg veldig.

9063440[/snapback]

Hva mener du med on-rail? :blush:

Lenke til kommentar
I tidligere spill kan man gå kor man vil,heilt fritt. I dette eller i store deler av spillet (?) blir man ført "på skinner" igjennom brettet mens man skyter og løser gåter etc.

9066013[/snapback]

Å ja. Men Tror ikke spillet komer til å bli noe dårligere av den grunn :) Skulle den bli en katastrofe så er jo RE5 godt på vei :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...