Gunfreak Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 skal vist vise litt av COOP også http://www.nettavisen.no/spillmagasinet/article1208817.ece Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Klarer nesten ikke vente! RE 1 Remake er etter min mening det beste RE spillet som er laget (historiemessig) så å få utforske mansionen igjen i FPS stil blir virkelig en drøm oppfylt... Eller rettere sagt et mareritt Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Ingenting i dette spillet er vel pre-rendret som i de andre heller ? Eller tar eg feil? Synd det ser veldig bra ut eg altså, men dette on-rail gameplayet skremmer meg veldig. Lenke til kommentar
Dan_H Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Selv har jeg egentlig ikke noe spesielt følelsesmessig "bånd" knytta til klassisk Resident Evil gameplay. Så at det er on-rails får meg ikke til å sukke fordi det tar RE i en ny retning, snarere synes jeg dette kan bli et friskt pust - zapperspill fra arkadehallene er gøy. Spillet ser utrolig gøy ut med Wii Zapper. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Ingenting i dette spillet er vel pre-rendret som i de andre heller ? Eller tar eg feil? Synd det ser veldig bra ut eg altså, men dette on-rail gameplayet skremmer meg veldig. 9063440[/snapback] Hva mener du med on-rail? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 I tidligere spill kan man gå kor man vil,heilt fritt. I dette eller i store deler av spillet (?) blir man ført "på skinner" igjennom brettet mens man skyter og løser gåter etc. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 I tidligere spill kan man gå kor man vil,heilt fritt. I dette eller i store deler av spillet (?) blir man ført "på skinner" igjennom brettet mens man skyter og løser gåter etc. 9066013[/snapback] Å ja. Men Tror ikke spillet komer til å bli noe dårligere av den grunn Skulle den bli en katastrofe så er jo RE5 godt på vei Lenke til kommentar
SuperPac Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Er ikke dette bare et House of the Dead type spill ? Grafikken ser jo dårligere ut enn House of the dead 2 på Dreamcast til og med. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 vel du kan snu deg selv og styre litt opp og ned, så det er ikke helt som house og the dead. og folk er tydligvis blinde da de kaller dette dårlig grafikk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Da tror eg noen her inne skal sjekke opp åssen House of the dead spillene ser ut. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 http://images.google.no/imgres?imgurl=http...l%3Dno%26sa%3DN syns Umbrella Chronicles ser en "smule" bedre ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå