per_m Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg er en gutt på 22 år og hverdag studerer jeg norsk på universitetet i Poznan i Polen(jeg tror at det er like mange som studerer norsk i Polen som de som studerer polsk i Norge;) men i naer framtid kommer jeg til å reise til Bergen( Jeg er på stedet fra 16.-17.Juli). Ved siden av å granske norsken min og more i byen vil jeg gjerne bli en medarbeider, medhjelper slik at jeg kunne overleve der og kanksje benytte anledningen å kjøpe noen bøker for å forbedre språkkunnskaper. Jeg er redd for ingen arbied; flink og villig til å gjoere nesten alt: maling inne og ute,alle typer vask og rengjøring, hagearbeid, dyrepassing, kan jobbe som ryddegutt eller budbringer(men bare på sykkel!, kan hjelpe de eldre mennesker med alt som de vil osv. Jeg er snill, medgjørlig, og kjapp. Hvis dere har behov for en dyktig og billig medhjelper vaer så snill å skrive til meg; nå har jeg ingen norsk telefonnumer men det vil jeg skaffe meg da jeg har kommet til byen. Med venlig hilsen Piotr Marczynski [email protected] Lenke til kommentar
Gaby Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 (endret) Hehe, siden du studerer norsk, så kan vi like godt ta litt korrektur.. Ikke slemt ment, men bare for å hjelpe deg Er faktisk imponert over at en 22åring er så god i norsk. Norsk er et vrient språk å lære. Velkommen til Norge Jeg er en gutt på 22 år og hverdag (til daglig) studerer jeg norsk på universitetet i Poznan i Polen(jeg tror at det er like mange som studerer norsk i Polen som de som studerer polsk i Norge;) men i naer framtid kommer jeg til å reise til Bergen( Jeg er på stedet fra 16.-17.Juli). Ved siden av å granske norsken min og more megi byen vil jeg gjerne bli en medarbeider, medhjelper slik at jeg kunne overleve der og kanksje benytte anledningen å kjøpe noen bøker for å forbedre språkkunnskapene mine. Jeg er redd for ingen arbied(ikke redd for noe arbeid); Flink og villig til å gjoere nesten alt: maling inne og ute,alle typer vask og rengjøring, hagearbeid, dyrepassing, kan jobbe som ryddegutt eller budbringer(men bare på sykkel!, kan hjelpe de eldre mennesker med alt som de vil osv. Jeg er snill, medgjørlig, og kjapp. Hvis dere har behov for en dyktig og billig medhjelper vaer så snill å skrive til meg; nå har jeg ingen(ikke) (er egentlig det samme, men høres bedre ut med ikke) norsk telefonnumer (telefonnummer) men det vil jeg skaffe meg da jeg har kommet til byen. Med venlig(vennlig) hilsen Piotr Marczynski [email protected] 9044222[/snapback] Endret 30. juli 2007 av Gaby Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Støtter Gaby her, jeg tenkte ikke over at du ikke var norsk engang. Sjekk ut www.nav.no det er et offentlig tilbud for jobbsøkere og arbeidsløse(?). Hvis jeg ikke er fullstendig utdatert så trenger de en del menn i byggebransjen i Bergen. Var i allefall veldig godt marked for et år siden. Lykke til! Edit: Det trengs en del hjelpepleiere og slikt også, ref. nav.no. Endret 20. august 2007 av Daehli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg