Gå til innhold

Hvordan bruke DiNovo med integrert Bluetooth?

Gjest Slettet+891234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+891234

Hei.

Sitter her med en nyinnkjøpt Logitech DiNovo Media Desktop Laser-pakke. Under installasjonen brukte jeg som instruert den medfølgende Bluetooth-dongelen. Dog har min bærbare PC, Asus A8Js, integrert Bluetooth. Denne ønsker jeg å bruke for å koble til DiNovo'n. Hvordan går jeg frem for å bytte fra Bluetooth-dongelen til den integrerte løsningen?

På forhånd takk for svar! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+891234

Hehe. Der fant jeg det ut. Fant en gammel tråd-mus, da ble det litt enklere å lete rundt i menyene etter de riktige alternativene. ;)

Lenke til kommentar
Hei.

Sitter her med en nyinnkjøpt Logitech DiNovo Media Desktop Laser-pakke. Under installasjonen brukte jeg som instruert den medfølgende Bluetooth-dongelen. Dog har min bærbare PC, Asus A8Js, integrert Bluetooth. Denne ønsker jeg å bruke for å koble til DiNovo'n. Hvordan går jeg frem for å bytte fra Bluetooth-dongelen til den integrerte løsningen?

På forhånd takk for svar! :)

9044026[/snapback]

vet ikke om det faktisk er mulig...

men du kan prøve å fjerne dongelen, også forstette å installere driverne, og kanskje bruke bluetooth programmet som følgte med pcen til å skanne for bluetooth tilkoblinger.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234
vet ikke om det faktisk er mulig...

men du kan prøve å fjerne dongelen, også forstette å installere driverne, og kanskje bruke bluetooth programmet som følgte med pcen til å skanne for bluetooth tilkoblinger.

9044093[/snapback]

Ja, det var slik jeg gikk frem. Dog har ikke Logitech-programvaren registert at enhetene er koblet til. Får prøve en reboot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...