Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei. Sitter her med en nyinnkjøpt Logitech DiNovo Media Desktop Laser-pakke. Under installasjonen brukte jeg som instruert den medfølgende Bluetooth-dongelen. Dog har min bærbare PC, Asus A8Js, integrert Bluetooth. Denne ønsker jeg å bruke for å koble til DiNovo'n. Hvordan går jeg frem for å bytte fra Bluetooth-dongelen til den integrerte løsningen? På forhånd takk for svar! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehe. Der fant jeg det ut. Fant en gammel tråd-mus, da ble det litt enklere å lete rundt i menyene etter de riktige alternativene. Lenke til kommentar
JediMindTriks Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei. Sitter her med en nyinnkjøpt Logitech DiNovo Media Desktop Laser-pakke. Under installasjonen brukte jeg som instruert den medfølgende Bluetooth-dongelen. Dog har min bærbare PC, Asus A8Js, integrert Bluetooth. Denne ønsker jeg å bruke for å koble til DiNovo'n. Hvordan går jeg frem for å bytte fra Bluetooth-dongelen til den integrerte løsningen? På forhånd takk for svar! 9044026[/snapback] vet ikke om det faktisk er mulig... men du kan prøve å fjerne dongelen, også forstette å installere driverne, og kanskje bruke bluetooth programmet som følgte med pcen til å skanne for bluetooth tilkoblinger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 vet ikke om det faktisk er mulig... men du kan prøve å fjerne dongelen, også forstette å installere driverne, og kanskje bruke bluetooth programmet som følgte med pcen til å skanne for bluetooth tilkoblinger. 9044093[/snapback] Ja, det var slik jeg gikk frem. Dog har ikke Logitech-programvaren registert at enhetene er koblet til. Får prøve en reboot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå