Gå til innhold

Hvilken type paladin er jeg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan finner jeg ut av hva slags type paladin jeg er? om jeg er holy paladin eller ikke?

9043769[/snapback]

Ved å tenke over hva du driver med, kort og godt.

Står du og healer, har mye healing gear og mer enn 30 poeng i holy, ja så er du en holy paladin.

Tanker du instancer, løper rundt med skjold og sverd til vanlig og har mer enn 30 poeng i protection, ja så er du etter alt å dømme en protection paladin.

Verre er det ikke.

Lenke til kommentar
Har du tilfeldigvis nettopp kjøpt paladinen din?

9043791[/snapback]

nei, har lvla den opp fra lvl 1 til lvl 37 selv. Men har ikke spilt på nesten 1 år, så hadde glemt det :blush: .

Men når vi er inne på det, Hvordan greier folk å lvle fra lvl 40-43 på en dag :wow: ? jeg lvla fra 34-37 på 2 dager, men kjønner ikke hvordan noen greier 3 lvler på lvl 40 :s

Edit skrivefeil

Endret av Grievdus
Lenke til kommentar
Har du tilfeldigvis nettopp kjøpt paladinen din?

9043791[/snapback]

nei, har lvla den opp fra lvl 1 til lvl 37 selv. Men har ikke spilt på nesten 1 år, så hadde glemt det :blush: .

Men når vi er inne på det, Hvordan greier folk å lvle fra lvl 40-43 på en dag :wow: ? jeg lvla fra 34-37 på 2 dager, men kjønner ikke hvordan noen greier 3 lvler på lvl 40 :s

Edit skrivefeil

9043849[/snapback]

Jeg lvlet fra 35 til 40 på under 35 timer. var ikke vanskeli. finn en til å booste SM Armory, quest når han tar en pause----->back to boost----->back to quest osv.

Lenke til kommentar
Trodde dette var en sånn test jeg; "Which Fantasy/SciFi Character Are You?" "Which movie villain are you?" etc :D

"What kind paladin are you?" - "Hvilken type paladin er jeg?"

priceless.

9060054[/snapback]

#1 - The Internet makes you stupid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...