toss Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hei! Jeg har egentlig bestemt meg for å kjøpe SE w610i, men så har jeg hørt at batteritiden er forholdsvis dårlig på den.. Noen som har noen erfaringer eller tips? Endret 10. juli 2007 av toss Lenke til kommentar
Capiche Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du snakker om SE K610i, så har jeg hatt en i nærmere ett år nå. Hvis du har telefonen slått på og bruker den relativt ofte, så kan batteriet vare i et par dager (Da bruker jeg 50% lysstyrke på display). Jeg vil tippe at hvis du bruker full lysstyrke og bruker den mye, varer ikke batteriet lengre enn en dag. Hvis du er ute etter en telefon med god batteritid, ville jeg ikke gått for K610i. Ellers fungerer telefonen utmerket, og jeg har aldri hatt noen spesielle problemer eller vanskeligheter med den. Lenke til kommentar
toss Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 tenkte på w610i, glemte å skrive det.. har rettet det nå.. ellers takk for svar Lenke til kommentar
toss Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå