Mr. Bojangles Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei Når jeg kjører og gir gass kommer det en "skrikelyd" (mer gass = høyere lyd) fra signalkablene i anlegget. Hvorfor, og hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
nord Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 min erfaring med dette er at ledningene til stereoanlegget ligger for nært andre spenningsledninger i bilen. mener å huske at det heter dynamostøy da den ladder og øker magnetfeltet rundt ledningene og skaper støy. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Ok, jeg pleier alltid å trekke strøm og signal på hver sin side. Ikke min bil dette, men en kompis sin - så jeg vet ikke hvordan det er koblet. Lenke til kommentar
onkeljan Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 det er flere tråder som omhandler dette, les lenger ned på bilforum siden. Lenke til kommentar
danjohan Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Hei Når jeg kjører og gir gass kommer det en "skrikelyd" (mer gass = høyere lyd) fra signalkablene i anlegget. Hvorfor, og hvordan fikser jeg det? 9043734[/snapback] Kjøp deg et strømfilter Funker det.. Ellers kan du gå over kablene og sørge for at strømkablene ligger skilt fra signalkablene.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå