phax Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Driver og leter litt etter hekk og sideskjørt til golfen, fant noen sideskjørt hos bsbildeler til en meget hyggelig pris: NeoDesign Type1. Ikke funnet bilder av de men regner med de ser relativt lik ut som Type1 til Ibiza.. Prisen tatt i betraktning er det vel glassfiber vil jeg tro.. Duger disse overhodet, noen som vet noe om passform osv? Eller burde jeg rett og slett legge på noen lapper ekstra og bare gå for noe i ABS? Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Passformen på NeoDesign er dårlig, det ser du på de bilene som har stylingen montert. Glassfiber tåler jo rimelig lite før du må omlakkere, har du litt lav bil og skulle treffe noe, er det bare å rulle inn i lakkhallen. NeoDesign er et merke som lager "extreme" styling, og dermed legger de lite vekt på passform. Caractere og Oettinger er merker du må se på hvis passform betyr noe. Her er prisen relativt høyere også. Dessuten er det ikke lett å få god passform, bare se på Rieger, de har brukt årevis på å få en ok passform. Endret 12. juli 2007 av Rs125 Lenke til kommentar
phax Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Ok, takker for svar. Var litt skeptisk i utgangspunktet pga pris og glassfiber. Da sparer jeg heller en ekstra måned og går for Rieger sine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå