Nikko.no Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Heisann. Er det noen som vet om det er noen mulighet for at flere brukere kan være pålogget Messenger samtidig? Har prøvd å finne ut av det men.. Er det bare Hotmailbrukere som kan være pålogget? Prøvde med Broadpark adressa mi (NextGenTel), men jeg fikk ikke til dette heller. Nikko.no Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 last ned noe som heter messenger polygami eller noe.. Du finner det på download.com Lenke til kommentar
Nikko.no Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Takk. Men vet du om det er mulig og ha min Online.no og Broadpark.no adresser i den også? Lenke til kommentar
Dan-Ove Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg tror det.. har ikke prøvd det selv, men jeg har sett andre epost adr enn msn og hotmail. Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 jeg har @online.no som epostadresse.. men dette må opprettes av en med xp. før den kan transporteres inn til msn.. Lenke til kommentar
Far^Side Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 jeg har @online.no som epostadresse.. men dette må opprettes av en med xp. før den kan transporteres inn til msn...Du trenger ikke bruke Windows XP for å opprette en konto du kan bruke for å logge på MSN Messenger med. Du kan bruke alle e-post tilbydere. Det eneste du trenger for å kunne bruke MSN messenger med andre epost tilbydere enn HoTMaiL, f.eks. @start.no, @online.no, @broadpark.no, er at du oppretter en MS PassPort konto på www.passport.com ved hjelp av din e-post adresse. Så kan du bruke PassPort kontoen din for å logge deg på MSN messenger. Denne kotoen kan du opprette fra hvilket operativsysten som helst, f.eks broren min bruker Linux, og brukte også det for å opprette sin PassPort konto. PS! Da vil selvfølgelig ikke e-post varsleren funke, denne er bare for HoTMaiL brukere. Men det finnes jo andre like gode/bedre e-post varslere du kan bruke. Lenke til kommentar
OysterCPH Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hej hej! En vildfaren dansker hér! Nu har jeg ledt efter det der messenger "flerkoneri" (polygami) uden held! Jeg har tilmed gået download.com igennem med lup og søgemaskiner.. Kan nogen her hjælpe mig?? Med venlig hilsen A Lost Dane Lenke til kommentar
OysterCPH Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Hej hej! En vildfaren dansker hér! Nu har jeg ledt efter det der messenger "flerkoneri" (polygami) uden held! Jeg har tilmed gået download.com igennem med lup og søgemaskiner.. Kan nogen her hjælpe mig?? Med venlig hilsen A Lost Dane Lenke til kommentar
BladeAMD/Intel Skrevet 15. november 2003 Del Skrevet 15. november 2003 Msn/Window Messenger Polygamy allows you to run more than one copy of MSN messenger, as well as many accounts simultaneously. ...en liten link: http://download.com.com/3000-2150-10122406.html?tag=lst-0-1 Lenke til kommentar
OysterCPH Skrevet 16. november 2003 Del Skrevet 16. november 2003 Hey hey! Danskeren har fundet sin vej. Det Polygamy-program er udemærket men jeg kan ik opgradere den nye messenger til 6.1... Dette forstår jeg ikke. Er det fordi den jeg havde i forvejen, allerede er opgraderet? Hilsen ham den vildfarne. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå