Gå til innhold

Flere brukere i Messenger?

Anbefalte innlegg

Heisann. Er det noen som vet om det er noen mulighet for at flere brukere kan være pålogget Messenger samtidig? Har prøvd å finne ut av det men..

Er det bare Hotmailbrukere som kan være pålogget? Prøvde med Broadpark adressa mi (NextGenTel), men jeg fikk ikke til dette heller.

Nikko.no

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
jeg har @online.no som epostadresse.. men dette må opprettes av en med xp. før den kan transporteres inn til msn...

Du trenger ikke bruke Windows XP for å opprette en konto du kan bruke for å logge på MSN Messenger med.

Du kan bruke alle e-post tilbydere. Det eneste du trenger for å kunne bruke MSN messenger med andre epost tilbydere enn HoTMaiL, f.eks. @start.no, @online.no, @broadpark.no, er at du oppretter en MS PassPort konto på www.passport.com ved hjelp av din e-post adresse.

Så kan du bruke PassPort kontoen din for å logge deg på MSN messenger.

Denne kotoen kan du opprette fra hvilket operativsysten som helst, f.eks broren min bruker Linux, og brukte også det for å opprette sin PassPort konto.

PS! Da vil selvfølgelig ikke e-post varsleren funke, denne er bare for HoTMaiL brukere. Men det finnes jo andre like gode/bedre e-post varslere du kan bruke.

Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...