ASCIWhite Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Jeg skal "lakkere" kabbisen mitt med true flames! Hvilken design av disse 2 er best? Endret 10. juli 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nr. 2 hvis du lakkerer fronten også. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nr. 2 hvis du lakkerer fronten også. 9043723[/snapback] Enig. Da ser det ut som om du har en dritkjapp PC, bilde 1 ser ut som om du har en dritvarm PC og det er jo ikke kult. Lenke til kommentar
<Iversen> Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nr. 2 hvis du lakkerer fronten også. 9043723[/snapback] enig Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Klarer du lakkere så bra? Vi har en bil med stygg lakk, tar du jobben? Eller er det sånn klister ting? Men uansett, enig at nr.2 så best ut.. Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Da blir det nok nr.2 Jeg liker den best selv og etter og ha sett det slik.. Det er profesjonelle dekaler fra USA så det er ikke "lakkering" i den forstand, men søsteren min holder på og lære seg true flames med airbrush. så når hun har blitt flink nok tar hun jobben regner jeg med Skal redigere post til "flammedekaler" Endret 10. juli 2007 av ASCIWhite Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg likte nummer en best, men det er vanskelig å begrunne det. Iallfall om du har en kald vannkjølt PC. Gosicnny Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Er nok enig med Goscinny, nr 1 er fetest, vanskelig å forklare men er i hvertdall det jeg ville hatt på min pc hvis jeg skulle valgt. synes kanskje nr 2 (av bildene ) er litt oppbrukt. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg og likte nr. 1 best. My på grunn av at visst du har sidevindu eller modder inn ett+ annskaffer vannkjøling dersom du ikke har hadde det blitt veldig bra. Vel og merke med flammer på begge sidene da. En ekstremt kald PC mtp. det varme klimaet rundt den. Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Mm. Kontrastene mellom den kalde PC-en og den varme utsiden. jeg synes det blir harry mer nummer to. Litt sånn overmodda hotrod. Nummer en er ikke slik som alle andre har. Der på en måte litt anderledes (men ikke mye). Goscinny Lenke til kommentar
ASCIWhite Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 Litt sånn overmodda hotrod Jeg er litt sånn Amcar harry råne dude jeg da Hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå