neXon Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hei For noen dager siden bjønte Outlook Express kontoen å slutte å fungere, Jeg såg derfor inn på innstillinger for kontoen(IMAP), der var ip-adressene (POP3 og SMTP) til mail-serveren i nettverket (10.0.0.1) blitt endre til 127.0.0.1 , somsakt så vil den ikke fungere, Jeg tok derfor å slettet kontoen og opprettet den på nytt, da fungerte alt som det skulle. Men når jeg restarter maskinen går ip-adressen tilbake til 127.0.0.1 . Jeg finner ikke virus med nyeste oppdatering til Norman Antivirus. Har bare oppdaget dette på min maskin i nettverket fåreløbi, men jeg har hørt om flere personer som har samma problem den siste tiden. Noen som vet hva som er galt? Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 det er det som er problemet ditt. hvis du har 10.0.0.1 som lokal ip i nettverket for epostserver så bør du muligens slå av epost-scanning i NAV, siden den da endrer epostserver til en lokal server og det er der problemet kommer inn. hvis du ønsker en mer beskrivende forklaring så spør igjen, jeg må bare hente meg en kopp kaffe og få meg en røyk først. ALT for tidlig på morgenen. Lenke til kommentar
neXon Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 ja det hadde vert fin med en mer beskrivende forklaring så alt blir som det skal, men synest det bare er litt merkelig at det plutelig kommer nå, det har jo fungert fint i 6 måneder Lenke til kommentar
neXon Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 noen andre som vet hvordan man gjør dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå