pwned Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kjempe film! Fikk både frysninger og tårer i øynene når jeg så den. Lenke til kommentar
Alexander Schindler Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Stort skuespill på et bakteppe av menneskelig begjær og menneskelige lidelser. Edward Zwicks "Blood Diamond" er såvisst en juvel i filmsamlingen. Les mer Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Den fikk litt kritikk i media i forkant, så jeg ble svært positivt overrasket! Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Grei film. Gode skuespillerprestasjoner og interessant tema. Kan dog spare meg for alle actionsekvensene. Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Grei film. Gode skuespillerprestasjoner og interessant tema. Kan dog spare meg for alle actionsekvensene.9045722[/snapback] Jeg synes filmen blander actionelementer med god historie på en gjennomført måte, men det spørs sikkert litt hva man forventer av filmen også. Absolutt verdt en titt i hvert fall, men det er kanskje ikke den filmen som har størst gjennsynsverdi. At den er så veldig "uslepen" er jeg nå ikke enig i, den er ganske polert synes jeg. Heldigvis er den ikke presset ned i de samme standardrammene som "alle andre" og da gjør det ikke noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg