magnulf Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heisann jeg har en http://www.microplex.no/product.aspx?pid=D...ILE&mcat=14s267 og tenkte å montere vannkjølingen min igjen....så finner jeg ingen plass hvor det står hva som er inn og ut på pumpa. Noen som kan hjelpe Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du kan ta en boks med vann og sette ned den ene tuten på pumpa ned i vannet og se om det kommer vann ut den andre, hvs ikke så bytter du om, og sette den andre tuten ned i vannet. Ikke så vanskelig Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Har tenkte på det...men jeg sitter på jobb og så var det det med å gidde. Tenkte gjerne noen andre hadde pumpa og kunne svare. Lenke til kommentar
zexs Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Etter designet på pumpa og dømme skal tank kobles til den nippelen som sitter lavest på pumpa (på tvers av pumpen). Impelleren slynger vannet utover hvis du skjønner.... Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du kan ta en boks med vann og sette ned den ene tuten på pumpa ned i vannet og se om det kommer vann ut den andre, hvs ikke så bytter du om, og sette den andre tuten ned i vannet. Ikke så vanskelig 9043368[/snapback] Den pumpen suger, men den suger ikke så det virker ikke. den nippelen på toppen er vann ut, og da behøver jeg ikke å si hvilken som er inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå