Darth MToffy Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) EDIT: When I say "early" I mean, "released early in the day", and not "an early build". The screenshots were taken on the latest version of the game as it was on Saturday PlayStation.com Forums 9043016[/snapback] Ikke veldig imponerende, men husk det er et screenshot som viser dårligere enn det kommer til å bli når dem lanserer spillet. Dette er bare early build som det sies 9043301[/snapback] Hehe fint å lese tråden før man svarer.. Det er altså IKKE en early build. 9043361[/snapback] Can you coment on what sort of build this is..like pre-alpha or beta?Pre-pre alpha Der har vi svaret 9045558[/snapback] Hmm da er vi igang med 2 forskjellige uttalelser vissvasset igjen da. Det er jo 2 forskjellige svar i 2 av quotene i denne tråden! Hvilken skal vi stole på? Synes forresten det er merkelig at de er pre-alpha enda. Da er de jo laaaangt unna ett ferdig produkt. Edit: Ser nå at det er Q/A-manager i Guerilla som står bak begge sitatene... Først sier han at bildet er fra siste versjon av spillet og senere at dette er en pre-alpha-versjon.. Så teoretisk sett er det ingen problemer med noen av uttalelsene. Bare litt merkelig at han absolutt måtte presisere at det ikke var en "early-build" for senere å påpeke at det er en "pre-alpha-build".... Menmen er man kjapp på avtrekkeren så er man kjapp på avtrekkeren. Endret 10. juli 2007 av Darth MToffy Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ser bra ut på det bilde 9045682[/snapback] Jeg synes egentlig også det.. Hvis jeg ser rett så kan det virke som de har tatt en ny retning i hvordan de har bygd opp f.eks tøyet til soldaten på midten av bildet. Tøyet så rett og slett litt brukt, skittent og "realistisk" ut i forhold til mange andre spill der tøy ofte ser veldig glozzy(vanskelig å forklare hva jeg vil frem til her) ut. Me like. blir morro å se hvordan dette tar seg ut i bevegelse.. Resten av bildet gir jo ingen indikasjon på noe som helst spør du meg Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 spillet er nok ikkje i pre pre alpha stadie men dei viste vel eit bilde fra tidlig i builden bare for og gjere folk nysjerrige.. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 spillet er nok ikkje i pre pre alpha stadie men dei viste vel eit bilde fra tidlig i builden bare for og gjere folk nysjerrige.. 9045756[/snapback] Det var jo akkurat det de gikk ut og sa at ikke stemte. De skrev jo på psforumet at det bildet er fra spill-versjon som gjaldt sist lørdag! Derfor det er så forvirrende at de plutselig påstår at det er pre-alpha rett etterpå. Menmen kan jo alltids være en pr-mann som har vært litt rask på avtrekkeren her da :!: De fikk uansett pirret nysgjerrigheten min Lenke til kommentar
phewBAR Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Selvfølgelig må man kunne få nevne Halo 3 når man skal snakke om "The Halo Killer" Killzone 2, og at begge skal vises på E3 i løpet av noen dager! Og så langt har det kommet 1 bilde av begge spillene! Bare morsomt det her! Har på følelsen at KZ2 kommer til å se veldig mye bedre ut i løpet av de nærmeste dagene.. lurer på om Sony/GG driver med noe lureri greier her nå.. Kom over dette bildet Og nå sitter man faktisk å ser på en plakat! (Men mulig det er noe fan made photoshop) Uansett, Halo 3 & KZ2 er spillene jeg gleder meg mest til å høre og se ifra! Lenke til kommentar
My2Cents Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Kan også være at de med vilje gikk ut med dette pre-pre alpha bilde for å skape litt oppstyr om Killzone 2. Så tar de oss skikkelig på sengen når de nye bildene vises på E3 Endret 10. juli 2007 av My2Cents Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kan også være at de med vilje gikk ut med dette pre-pre alpha bilde for å skape litt oppstyr om Killzone 2. Så tar de oss skikkelig på sengen når de nye bildene vises på E3 9045818[/snapback] Men er det ikke snart på tide at vi får sett noe gameplay fra dette spillet? Bilder og CG-videoer er morsomt i små doser men det får da være måte på. Det er jo over 2år siden den berømte videoen ble vist nå og alt vi har er disse mørke bildene!? Håper derfor at de tør vise noe annet enn bilder under E3 nå. HVis ikke blir det aldri slutt på skepsisen er jeg redd. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Og nå sitter man faktisk å ser på en plakat! 9045802[/snapback] Hmm, det kunne forklare at det er såpass dårlige teksturer på bildet Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Tråden er ryddet Den neste som begynner å dra inn Halo 3 får seg en ferie. Lenke til kommentar
Knebel Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Må bare poste en liten hypegif fra NeoGAF.. Den er bare så utrolig bra.. Og i morra tidlig får vi rede på om dette bildet er representabelt for KZ2.. Lenke til kommentar
BåGan Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du hadde fulgt med så hadde du sett at Killzone 2 er ett av de spillene jeg venter på med mest spenning. Har til og med laget en egen tråd om dette. Har dessvere ikke fått med meg at det er Killzone 2 som er ett av spillene du venter mest på i spenning. Men jeg forstår, er nok veldig mange som ser mest frem til å se Sony's forhåpentligvis killer app! Men det er stor forskjell på dette og det å si at "xboter" fornekter noe som helst. E3-videoen er jo bevist i ettertid at var ren CG og vi har ikke sett noe som helst _enda_ som tilsier at Sony kommer i nærheten av den videoen. Så vet ikke hvem som fornekter virkeligheten her jeg.. Igjen, så tror jeg ikke du fikk med deg at jeg bare spøkte med den setningen du referer til. Det jeg kødda med var at Xboys aldri ville godta at OM/HVIS killzone ble som CG'n eller bedre, at dem aldri ville innse sannheten. Men jeg sier igjen: Jeg mente det ikke seriøst det med at "xbots" ville fornekte "sannheten". Og jeg vet at det var CG det som ble vist. Jeg fornekter ingenting jeg, for jeg vet ikke noe før jeg får se det selv. Men selvsagt håper jeg at KZ innfrir! Jeg sitter bare i spenning og venter på hvordan dette faktisk ser ut når Sony endelig får vist det frem. Ingenting vil gjøre meg mer fornøyd enn om Killzone 2 lever opp til hypen. Da løper jeg og kjøper PS3 på dagen Bra! Da skal jeg adde deg som PSN-venn på rappen! Men la oss ende dette dødt, ble mer en personlig diskusjon enn om topic. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå