Misantropen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Synes fremdeles det skjer for lite nytt på spillfronten, og de fleste spill er mer eller mindere kopier av hverandre med minimale nyanseforskjeller. Se f.eks. på RTS og racingspill? Har jo ikke skjedd mye der siden Red Alert eller Gran Turismo 3. FIFA-spillene er kanskje det aller beste eksempelet på old shit som dukker opp i ny "wrapping" år etter år... Lenke til kommentar
magnemoe Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jepp, problemet er sannsynligvis at pengemaskiner som EA ikke tør å satse penger på konsepter som de pengegriske (trangsynte, vireklighetsjferne og totalt gamer-uintresserte, suit-men) de er. 9051538[/snapback] Tror du treffer hodet mitt på spikeren der. Det er farlig å prøve nye og uprøvde konsepter siden de kan floppe. Du har fått flere BI folk i ledelsen, spill har blitt mye dyrere å utvikle, du har også en portefølje med spill hvor fansen ber om oppfølgere. Men det kan være vært å ta noen sjanser også. The sims var også et nytt og orginalt konsept når det kom ut Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Problemet er jo kreativiteten. Dei må gå nye veier, sånn som Nintendo Wii har gjort. 9043354[/snapback] ja for all del, la alt bli som nintendo wii! nei takk sier jeg bare da.. nintendo wii har bare vist hvor dårlig konsoller egentlig kan bli.. morsom kontroll and thats it!:S syns spill skal fortsettes og lages som de er, alt går fint og fungerer fint:) 9047061[/snapback] troll alert 9048378[/snapback] nei nei, emo alert:D vel jeg syns ikke at kreativiteten med kontroller egentlig har noe å gjøre med hvor bra et spill blir. syns spill rett og slett er for tynne nowadays.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg