Kenny Bones Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hei! Jeg har formatert pcen og skal legge inn drivere, men må først ha tilgang til nett. For å få til dette er jeg nødt til å legge inn nettverkskortet, men jeg skjønner ikke særlig mye her.. Jeg finner rett og slett ikke ut hva kortet heter! Prøver å søke på google, men får bare "Network card Integrated 10/100 Ethernet" og står ikke hvilket kort det er! Er det noen som tilfeldigvis har en slik PC og som vet hvilket kort som står i? Endret 10. juli 2007 av Randy Sledgehammer Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Her finner du alt av drivere til maskinen din hvis du kjører XP. Se her hvis du kjører Vista. Det er nForce Chipset-driverne du må laste ned... Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Skjønte det egentlig.. Tenkte jeg kunne få lastet ned kun nettverksdriveren fordi jeg har kun én liten diskett til rådighet her, så 60Mb blir det fint liten plass til. Hvis det ikke er mulig å bare laste ned hele denne pakken for å så finne hvor driveren ligger manuelt da. Får sjekke ut det jeg! Thx for the helpppp! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du kan jo laste ned chipset-driverne, og så pakke ut med Winrar e.l. Sjekk ethernet-mappen om du kan finne nøyaktig de filene du trenger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå