kimerik Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) [endret] Funnet ut at jeg går for Illumi.no - de er klart billigst, og har et imponerende utvalg. Har kjøpt 4 lasere derifra nå, (2 til meg og 2 til venner), og er grisehappy med disse ;D Endret 12. august 2007 av kimerik Lenke til kommentar
varmit Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Har du mye å investere, kan du kjøpe en fra wikedlasers. Jeg har også vurdert å kjøpe en slik! Lenke til kommentar
kimerik Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 (endret) Har du mye å investere, kan du kjøpe en fra wikedlasers.Jeg har også vurdert å kjøpe en slik! 9083845[/snapback] Hepp! Kjøpte meg en SkyTracer og den er bare helt sinnsyk. Snakket med han som driver Illumino iogmed at jeg har griselyst på en SuperNova, og det er 5% rabatt på alt til Onsdag. En av laserene deres ble testet på Dingz.no igår og. Kanskje jeg skal prøve å få med meg noen herifra og få igang et gruppekjøp for litt ekstra rabatter Endret 16. juli 2007 av kimerik Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Så en guide for bare et par dager siden hvor en fyr bygde om laseren fra en DVD-brenner. Gikk på et par AA batterier og hadde ikke noe problem med å brenne av f.eks. elektrikerteip. Kan sikkert se om jeg finner den igjen om det er interesse. Lenke til kommentar
kimerik Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Så en guide for bare et par dager siden hvor en fyr bygde om laseren fra en DVD-brenner. Gikk på et par AA batterier og hadde ikke noe problem med å brenne av f.eks. elektrikerteip. Kan sikkert se om jeg finner den igjen om det er interesse. 9209766[/snapback] Jepp har sett det, det er røde lasere tho og synes veldig dårlig + de homemade-prosjektene jeg har sett ble seende helt jævlig ut, store stygge jalla kladder av noen beist hehe Har fått et kremtilbud på en Illumino supernova og får den på tirsdagen! Gleder meg! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Hvor mye koster slike grønne lasere? Går ikke an å få tak i en til 20,- som en rød laser da? ;p Explorer: Ja, legg med den videoen Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Er det fullt lovlig å kjøpe grønne lasere? Vurderer å kjøpe en billig en fra eBay.. Lenke til kommentar
kimerik Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Er det fullt lovlig å kjøpe grønne lasere? Vurderer å kjøpe en billig en fra eBay.. 9260975[/snapback] Er lovlig ja - men bare tull å kjøpe fra Ebay. Gått på den smellen selv. Kan likesågodt gå til Teknikmagasinet og kjøpe en 5mW og modde den til 20-30mW, og se den gå istykker etter 5 minutters bruk. Lenke til kommentar
objeCt Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Akkurat bestilt en SkyTracer 80mw fra Illumi.no Gleder meg som en unge:D Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Dere vet at dealextreme.com selger slike grønne lasere myyee billigere? Litt dårligere kvalitet men dog Lenke til kommentar
Winze Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Jeg og en kompis bestilte oss en Dragon laser hver her i går De skal vist være av veldig god kvalitet og har ir-filter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå