Gå til innhold

Spørsmål ang. grønne lasere

kimerik

Anbefalte innlegg

[endret]

Funnet ut at jeg går for Illumi.no - de er klart billigst, og har et imponerende utvalg. Har kjøpt 4 lasere derifra nå, (2 til meg og 2 til venner), og er grisehappy med disse ;D

Endret av kimerik
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du mye å investere, kan du kjøpe en fra wikedlasers.

Jeg har også vurdert å kjøpe en slik!

9083845[/snapback]

Hepp! Kjøpte meg en SkyTracer og den er bare helt sinnsyk. Snakket med han som driver Illumino iogmed at jeg har griselyst på en SuperNova, og det er 5% rabatt på alt til Onsdag. En av laserene deres ble testet på Dingz.no igår og.

Kanskje jeg skal prøve å få med meg noen herifra og få igang et gruppekjøp for litt ekstra rabatter :D

Endret av kimerik
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Så en guide for bare et par dager siden hvor en fyr bygde om laseren fra en DVD-brenner. Gikk på et par AA batterier og hadde ikke noe problem med å brenne av f.eks. elektrikerteip.

Kan sikkert se om jeg finner den igjen om det er interesse.

9209766[/snapback]

Jepp har sett det, det er røde lasere tho og synes veldig dårlig + de homemade-prosjektene jeg har sett ble seende helt jævlig ut, store stygge jalla kladder av noen beist hehe ;)

Har fått et kremtilbud på en Illumino supernova og får den på tirsdagen! Gleder meg! ;)

Lenke til kommentar
Er det fullt lovlig å kjøpe grønne lasere? Vurderer å kjøpe en billig en fra eBay..

9260975[/snapback]

Er lovlig ja - men bare tull å kjøpe fra Ebay. Gått på den smellen selv. Kan likesågodt gå til Teknikmagasinet og kjøpe en 5mW og modde den til 20-30mW, og se den gå istykker etter 5 minutters bruk.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...