Hakkebakk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kan en mobil med MicroSD-støtte ta i bruk minnekort på 4GB og 8GB? Lenke til kommentar
Cadesius Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kan en mobil med MicroSD-støtte ta i bruk minnekort på 4GB og 8GB? 9042658[/snapback] Spørs helt om mobilen selv takler det. I brukermanualer pleier det å stå: "Støtte for opp til X Gb utvidbart minne.". Noe i den duren. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis den har støtte for microSDHC. Kun N95, E90 og et par til har denne støtte på plads. Lenke til kommentar
AeroX Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Det er som gladmobilja sier: den må ha støtte for MicroSDHC eller SD 2.0 som det også blir kalt. Da skal den i teorien støtte opptil 32GB minnekort som er planlagt. 4GB er vel strax ute nå og 8GB er vel på vei også. HTC Touch støtter også MicroSDHC Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 25. september 2007 Del Skrevet 25. september 2007 Må slenge meg på her, håper virkelig noen kan svare! Jeg har akurat gått til anskaffelse av en god og rimelig 6233 da 6280-en takket for seg. Likte den ganske godt, så derfor kjøpte jeg 6233 da denne er helt lik med unntak av design og noen småting Jeg har ikke kjøpt minnekort enda, for jeg vil ha så høy plass på den som over hodet mulig. Var i Telekiosken i går, og der da de at den ikke støttet microSD på 8 Gb, og at det bare var N95 som støtter dette. Jeg ble overrasket over at han ikke nevnte Touch og E90, så derfor tolket jeg det som at han ikke hadde så mye peiling. Spørsmålet: Vil min Nokia 6233 fungere med microSD-HC på 8 Gigabyte (evt. 4 Gb), eller må jeg kjøpe vanlig microSD? Altså, er det kapasiteten eller versjonen (ikke typen, men versjon, slik som microSD vs. microSDHC) som avgjør om telefonen støtter kortet eller ikke? Avanserte greier dette her, og utrolig irriterende Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå