Gå til innhold

Konami: Lite tro på priskutt,MGS4 muligens multi.

Mala

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Neida, heilt gjenspikret blir det vel neppe. PS3 har mange store ttiler på vei, og kombinert med dette og fremtidige priskutt trur eg ting vil orne seg på sikt for PS3 altså.

Men at dette også blir eit solid ballespark er det jo ingen tvil om.

Lenke til kommentar
Neida, heilt gjenspikret blir det vel neppe. PS3 har mange store ttiler på vei, og kombinert med dette og fremtidige priskutt trur eg ting vil orne seg på sikt for PS3 altså.

Nei, at den blir HELT gjenspikret, det skjer vel neppe. Men at det vil være et alvorlig tilbakeslag for Sony om de mister MGS4 også, det er det ingen tvil om. Og ja, jeg er enig med det i at priskutt og kommende stortitler kan få skuta på rett kjøl igjen :)

Men det som er interessant er hvordan Konami er tenkt å gjøre det med eventuelle porter. En 360-versjon må vel enten fordeles over flere disker, eller komprimeres veldig, og en Wii-versjon (ikke at jeg egentlig tror det vil skje, men allikevel..) vil nok måtte få grafikken nedjustert :hmm:

Lenke til kommentar
Kojima kommer vel ikke til å sette sitt team på å lage en 360 versjon, han sa jo at han ville ikke dele masse tid på å lage multiplat av spillet.

9044079[/snapback]

Husk på to ting; utsagn i spillindustrien er aldri for endelige å regne, og at ingen lager spill for veldedighet. Et spill på den skalaen er veldig dyrt å lage, og dersom salgene (eller de forventede salgene) ikke strekker til forventningene, vil en PC eller 360-versjon komme relativt fort. ;)

Lenke til kommentar

Hadde ikke gjort meg noe om Konami hadde bestemt seg for å gjøre MGS4 multi. Da får jeg spilt spillet ganske enkelt. Har spilt alle spillene i serien hittil og vet det nå at det er ikke et spill jeg hadde kjøpt en konsoll ene og alene for å spille, men det er at de alltid har vert helt greie spillopplevelser som gjerne kan kjøpes om man først har konsollen spillet kommer på. Det er en alvorlig hype rundt spillet, men jeg tror ikke MGS4 er den største ekslusiven Sony kan tape.

Lenke til kommentar
"Since Metal Gear Solid was born for the PlayStation, we would like to keep it a PlayStation game. But we might have to take some steps," Kitaue said.

Konami plans to launch Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots for the PS3 in the current business year to March 2008.

Interessant.

Lenke til kommentar

For min del har dette svært lite å si av to grunner;

a) jeg har aldri vært noen fan av MGS-serien

b) jeg tror Sony klarer seg omtrent akkurat like fint om spillet skulle bli portet til XBOX360

Så får bare fremtiden vise oss hva som skjer med MGS4 og PS3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...