Mafo Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bruker du lenger enn fem minutter på å svare på en melding? Èn av tre mener det er for lenge. Les mer Lenke til kommentar
fredriri Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 *Skyldig* Jeg bruker lett opp til 24 timer før jeg får svart. Så tar jeg alle på en gang, og svarer fra gulesider.no. Jeg er så jævlig treig på mobiltastene, så med qwerty-tastaturet går det unna på noen sekunder;) Og gratis. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) sms kan både fungere som chat og som epost, førstnevnte for hurtig utveksling, sistnevnte for en "tregere" samtale. jeg vil tro at responstid avhenger av innhold, interesse såvel som tilgjengelighet og andre faktorer. nå vites det ikke om disse faktorene kom med i "undersøkelsen" hva med å ringe hvis man er så hypp på raskt svar? Endret 10. juli 2007 av mandela Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Stort sett svarer jeg med en gang jeg ser den. Det hender jo at det kan gå litt tid - jeg har jo ikke mobiltelefonen festet til kroppen, mener jeg. Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Svarer som regel umiddelbart jeg ser meldingen. Irriterer meg skikkelig selv over folk som er trege til å svare, eller som ikke svarer i det hele tatt. Lenke til kommentar
Overdrive Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 sms kan både fungere som chat og som epost, førstnevnte for hurtig utveksling, sistnevnte for en "tregere" samtale. jeg vil tro at responstid avhenger av innhold, interesse såvel som tilgjengelighet og andre faktorer. nå vites det ikke om disse faktorene kom med i "undersøkelsen" hva med å ringe hvis man er så hypp på raskt svar? 9042749[/snapback] SMS er vel Short Message Service, og SMS, e-post og chat er tre forskjellige ting! Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 sms kan både fungere som chat og som epost, førstnevnte for hurtig utveksling, sistnevnte for en "tregere" samtale. jeg vil tro at responstid avhenger av innhold, interesse såvel som tilgjengelighet og andre faktorer. nå vites det ikke om disse faktorene kom med i "undersøkelsen" hva med å ringe hvis man er så hypp på raskt svar? 9042749[/snapback] SMS er vel Short Message Service, og SMS, e-post og chat er tre forskjellige ting! 9043525[/snapback] "Sier du det? Det visste jeg neimen ikke " Jeg svarer på meldingen med en gang jeg får den. Har aldri mobilen mer enn 60 cm fra meg, da får jeg angst Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kan bruke alt fra 10 sekunder til 10 dager på å svare på en melding. Fordelt slik: Med en gang: 50% Samme dag 40% Dagesvis senere 10% Lenke til kommentar
Hopperesque Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Spørs hvor interessant og relevant meldingen er. Ikke alle jeg gidder å svare på Og jeg bryr meg ikke noe særlig selv om andre ikke gidder å svare eller bruker lang tid... Lenke til kommentar
kornelen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg pleier å svare hvis jeg hører at jeg får en melding. Det kommer jo også an på om jeg har mobilen i nærheten. Men hvis det virkelig er så veldig viktig, så er det jo egentlig bare å ringe i vei.. Hvor kjapt du krever svar, avhenger av hvor viktig det er, så jeg skal ikke fastslå noen grense. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Svarer iløpet av 5 min, synes selv det er irriterende å ha sendt en melding til en person så svarer ikke personen før 30 min senere... Særlig hvis vi har sendt hverandre 2-3 meldinger i et raskt tempo, så plutselig tar det 30 min. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bruker du lenger enn fem minutter på å svare på en melding? Èn av tre mener det er for lenge.Det må jo bety at 2 av 3 ikke har noe i mot om det tar over fem minutter å få svar! Ser ikke helt problemet... Er det så viktig med svar, så kan man da ringe! Eller blir det for personlig for enkelte? Lenke til kommentar
flagger Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 er det noko som ikkje haster sendes det ein melding er det viktigt ringes det, koster nett da samma. Meldinger som mottas svares på iløpet av dagen samtaler med ein gong. Lenke til kommentar
space17 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg hater SMS. Kunne gjerne vært avskaffet for min del. Får jeg SMS ringer jeg nesten alltid tilbake. space Lenke til kommentar
balltuss Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg hater SMS. Kunne gjerne vært avskaffet for min del. Får jeg SMS ringer jeg nesten alltid tilbake. space 9050621[/snapback] He-he. Da slipper alle å ringe deg, kan bare sende deg sms så ringer du oppat. :!: Lenke til kommentar
MRN Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Får jeg melding mens jeg er på jobb, svarer jeg når jeg får tid, og det skjer rett som det er at det har jeg ikke. Arbeidsdagen går som regel i ett, utenom pausen. Så da får jeg f.eks melding som: "Nå vet vi hvem som er vennene våre og hvem som ikke er det" - kun fordi jeg ikke fikk anledning til å svare før jeg kom hjem fra jobb. *lufte ut litt frustrasjon* Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Finnes det mobiler man kan sette til å sende svar av seg selv, f.eks. "er på jobb, svarer når jeg får tid"? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Finnes det mobiler man kan sette til å sende svar av seg selv, f.eks. "er på jobb, svarer når jeg får tid"? 9050863[/snapback] Tviler, men du kan lagre 'templates' som sier f.eks "jeg er på jobben, ringer/sender når jeg får tid" Er veldig enig Bruktbilen, folk som man sender aktivt med og så plutselig ikke svarer på lenge - da går det nesten rundt for meg! Samme om det skjer på MSN. Selv svarer jeg veldig kjapt, mobilen min er enten i lomma eller i dæshen på postbilen, så det tar som regel ikke mere enn et par minutter før jeg sender tilbake. Om jeg vil ha svar "nå" ringer jeg folk, men hvis de da ikke tar telefonen, uff, da blir jeg vred. Selvfølgelig finnes det kjipe folk som sender meg mld "ring meg", de kan godt brenne for min del Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Finnes vel noe programvare man kan installere.. husker for en stund siden at jeg fikk tilbake melding med en gang jeg skrev til en person "Autosvar: gøy med autosvar! svarer deg så fort jeg kan!" irriterende i lengden når det kom som svar på hver eneste melding.. Lenke til kommentar
Bibben Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg velger selv når jeg vil svare på en sms. Dvs når det passer og når det er anledning til det. På samme måte som at jeg velger selv om jeg vil svare på en oppringing eller ikke. Å ha mobiltelefon betyr IKKE at man SKAL og MÅ være tilgjengelig 24/7. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg