hitokiri Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fujitsu Siemens' nye PC-er gjør at du slipper å drasse på ekstrautstyr. Et SIM-kort er alt du trenger. Les mer Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Bare synd at Fujitsu/Siemens lager møkkalaptoper ... Lenovo har vel allerede et samarbeid med Tlenor om noe lignende, eller? Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 æh, hsdpa og hsupa er vel selvstendige funksjoner. så når amobil snakker om at saken gar hsupa men ikke hsdpa så begynner jeg å lure på om den har bedre upload enn download. noe som sånn sett ikke henger på greip... og det er på mange måter en ikke-nyhet her i dustelandet norge. vi har jo knapt nok hsdpa på plass. og jeg tør banne på at hsupa er langt unna og kan hende vil kreve spesiellt bedriftsabbonement når det kommer. jeg vet i hvertfall at telenor er redd for alt som kan gi en mulighet til å drive "server" til en billig penge... Lenke til kommentar
Lagn Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 æh, hsdpa og hsupa er vel selvstendige funksjoner. så når amobil snakker om at saken gar hsupa men ikke hsdpa så begynner jeg å lure på om den har bedre upload enn download. noe som sånn sett ikke henger på greip... 9047349[/snapback] eller er det du som vet at de er selvstendige funksjoner? vet ikke så mye selv men hsdpa og hsupa er tillegg som "utvider og forbedrer den eksisterende umts-protokollen" så man kan si hsupa er selvstendig, med at den inkluderer umts? amobil sier ikke direkte at den har hsupa og ikke hsdpa.. et 3g kort er et 3g kort, og det skal vel fungere i 3gnettet, og være bakoverkompitabelt? har ikke hørt om en tlf som har noe like over av samme type som ikke har den like under.. hsupa er en forbedring av hsdpa og "denne gangen" har de økt opplastningshastigheten, og ingenting er anerledes fra nedlastningshastigheten til hsdpa. så hsupa har begge deler. hsupa i wikipedia men dette har jeg ikke lest nylig, kan være både jeg og resten av verden har endret på ting.. Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jippi, her er det virkelig lov å bli forvirret takker for oppklaringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg