Khaffner Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 tittelen sier litt, men her er historien: når jeg søkte ville jeg inn på Medier og Kommunikasjon, men for noen uker siden ombestemte jeg meg (etter angrefristen) og nå vil jeg inn på andrevalget. jeg fikk sms nå, og logget inn på vigo, og jeg kom inn på mitt førstevalg. men jeg vil inn på andrevalget, StudieSpes. hva skjer hvis jeg takker nei til førstevalget? Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 da står du uten studieplass vel? snakk med rådgiver på skolen om det går Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 det bør da være mulig å si nei til et så populært program som Medier og kommunikasjon, og komme inn på Studiespes? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hvis du takker nei til førstevalget, har du ikke lengre en rett på studieplass. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 på universitet må man iallefall godta studieplassen for så å søke om bytte av studie dagene etter skolestart. Det går som regl greit, og vil nok gjøre det også for din del. Tar nok bare noen dager for deg siden det er snakk om vgs Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Du takker ja. Tar kontakt med skole eller inntaks kontor. Så blir du satt på ventelisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå