Goliath Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Hvordan er den beste måten å rydde unna PC-kabler på? Jeg har kjøpt den største kabelkanalen jeg fant men den er ikke stor nok. Har noen noe gode tips på å få unna et kabelhelvete på? ..og da snakker vi ikke om kabler i kabinettet men utenfor (til skjerm osv.) Endret 10. juli 2007 av überGoliath Lenke til kommentar
koks Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Fest så mye som mulig av forgreininger, routere, kabler osv oppunder pulten. De kablene som da er igjen bør du kunne få inn i en kanal eller spiral :-) Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 hmm..den ideen ar ikke dum! Flere forslag? Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 ideen min erat du ser på en tråd jeg har laget link spør der hvis det er noe Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Hadde kanskje ikke presisert godt nok men her er det snakk om kabler utenfor maskinen, ikke inni. Å putte kabelstrømper på kabler med en omkrets på 5cm er uaktuelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå