Comodore Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Heisann folkens. Har kjøpt en acer aspire 5613 og synes det er en bra maskin så langt. Men... Den er forferdelig å sepå når jeg kjører film. Selv i mørkt rom så føles det ut som om sola skinner på den; spesiellt da på mørke partier. Lyst går bra. Noen innstillinger for dette? Lenke til kommentar
gunnard Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Regner med at du har en skjerm med Crystal Bright.. De skinner litt mer enn vanlig skjermer.. Er meninga at det skal bli enda bedre å se på tror jeg Men de er dårligere enn vanlige når det står mye lys på dem.. Jeg sitter mye på en PC med CB-skjerm, synes ikke det er så ille dersom lysstyrken på skjermen er på fullt (Fn + pil til høyre er øking av lysstyrken tror jeg).. Lenke til kommentar
ventle Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 er det bare når du kjører film at problemet er der? Hvis det er der hele tiden er du sannsynligvis plaget av en helt vanlig svakhet ved laptop-skjermer som kalles lyslekkasje. Dette er ikke noe å gjøre med, og om det plager deg veldig bør du benytte angreretten (om du har den) og heller se på en annen maskin. Lenke til kommentar
Comodore Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 er det bare når du kjører film at problemet er der? Hvis det er der hele tiden er du sannsynligvis plaget av en helt vanlig svakhet ved laptop-skjermer som kalles lyslekkasje. Dette er ikke noe å gjøre med, og om det plager deg veldig bør du benytte angreretten (om du har den) og heller se på en annen maskin. 9043615[/snapback] Er bare når jeg ser på film. er fin ellers. Angrerett har jeg nok ikke lenger, er vel en måned siden jeg kjøpte nå Men takker for svar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå