Vic20 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Når jeg tegner i Adobe Photoshop 7.0 så går CPU'en i 100% så lenge jeg holder venstre musknapp nede...... er dette normalt ? Er programmet så krevende ? Jeg har Pentium 4 2,2 GHz og 512 ram. Vic20 Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 har du prøvd å reinstallere? tror ikke det skal være SÅ krevende.. Lenke til kommentar
alfabeta2 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 har opplevd noe av det samme... men med 3DsMax og Maya. CPU'en går opp i 100% og blir der! eneste løsninga for meg har vært å re-starte... eller bytte til win2000 Lenke til kommentar
sfenne Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Pentium 4 sin feil ^^ Kjenner en som har p4, samme problem i photoshop ;D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 har du prøvd å reinstallere? tror ikke det skal være SÅ krevende.. Ikke så krevende? FFS det tar 112MB av minne mitt med ingen bilder åpnet! Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 har du prøvd å reinstallere? tror ikke det skal være SÅ krevende.. Ikke så krevende? FFS det tar 112MB av minne mitt med ingen bilder åpnet! etter som jeg tolket det, så var det KUN når han trøkte inn venstre museknapp.. høres det så fornuftig ut for deg? derfor tenkte jeg at en reinstall av photoshop hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 Photoshop er bare sånn.. har du et bilde oppe trykker på bilde og holder venstre museknapp inne så bruker den 100%... men ikke sånn kjempe 100% at alt hakker da. Det er ikke en P4 feil, hjelper ikke me reinstall heller.. det er bare sånn. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 11. januar 2003 Del Skrevet 11. januar 2003 På Mac krever Photoshop vanvittig mye minne. Har ingen erfaring med det på PC derimot, men det er vel samme ulla? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå