Salemonsen_ Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hei, jeg sitter nå uheldigvis med et AM2 oppsett å jeg fant ut idag at CPU'en min ikke holder mål for fem flate øre! Jeg trenger nå en CPU som klarer å holde mål en liten stund, er det verd å svi av 4 000kr på nytt hk og quad cpu nå etter 22. Juli eller er det bedre å svi av 1 500 kr for ny AMD prossessor? få siste ord. Ja jeg overklokker. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 uheldigvis?!?!? du vet at AMD's kommende Phenom CPU er AM2 basert? vent til den kommer, så bestemmer du deg da om du vil gå for Phenom eller 775, for prisene kommer garantert til og synke ytterligere når den er på markedet. Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kjøp deg en x2 6000+ for 1350 kr, selg din nåværende prosessor for 500 kr, flunkende ny prosessor som du kan klokke litt for 850 kr. Så kjøper du en Phenom x4 når de kommer. Lenke til kommentar
Salemonsen_ Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 uheldigvis?!?!? du vet at AMD's kommende Phenom CPU er AM2 basert? vent til den kommer, så bestemmer du deg da om du vil gå for Phenom eller 775, for prisene kommer garantert til og synke ytterligere når den er på markedet. 9042160[/snapback] Ja uheldigvis mtp klokking, den CPU'en jeg har nå klokker ikke lengre en til 2,6-2,7 stabilt (Har ikke testet den, har bare spillet en god del på 2,6-2,7 GHz) Ja, jeg vet barcelona snart kommer (snart og snart), når jeg ser på "Den store Barcelona tråden" så ser jeg at folk begynner å bli skeptisk til de nye AMD prosessorne, så derfor tenker jeg på 775 oppsett. Bedre å kjøpe det nå mens det enda er "hot" enn å vente et år å "lagge" ihvert eneste spill framover pga prosessoren er et makkverk. @Likmark så det nettop 6000+ var blitt svært billig, så jeg tror kansje jeg går for den. mere cache og en god del høyre frekvens. Skal vente an litt til får lønning nå snart så. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå