Gå til innhold

Merkelig oppførsel på 360'en

skever

Anbefalte innlegg

Skulle spille The Darkness igår da plutselig 360'en fryste under opplastingen av Top Cow logo'en,tenkte ikke så mye over det og reboot'et xboxen,plutselig kom det tre røde lys frem og eg tenkte i helv***!! (har allerede levert den 1 gang til tyskland).

prøvde å reboot'e flere ganger ,men fikk bare opp 3 røde lys,og tv'en var svart..nektet å innse at boxen var død,så eg tok av harddisk'en og startet greien på nytt igjen..vips..så startet den uten 3 lys,hev på HDD'en igjen og xbox boot'et på vanlig måte og fungerte helt fint..så ble sittende og spille the darkness:)

men det jeg lurer på...har dette skjedd noen av dere?vil den evt. krepere neste uke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke skjedd meg, men det er jo en kjent sak at det finnes flere "midlertidige" fixer for rings-of-death problemet.

En av disse "fixene" er å gi xboxen litt juling i form av noen velrettede slag her og der og etterpå vil den fungere. (Dette er ikke noe jeg anbefaler noen å gjøre ettersom du trolig gjør mer skade enn gangn)

Akkurat hvor harde og velrettede slag som skal til er det vel egentlig ingen som vet noe om - ikke funker det på alle konsoller heller - men det KAN jo hende at det at du flyttet litt på konsollet i forbindelse med at du løsnet harddisken var alt som skulle til i ditt tilfelle. En annen ting som kan ha hatt betydning er om du skrudde den av slik at temperaturen ble litt lavere i en periode.

Og angående ditt siste spørsmål (om den vil krepere neste uke): Jeg er faktisk redd for at du vil få RoD-problemet igjen ja. om ikke om en uke, så kanskje om noen måneder. Tiden vil vise.

Lenke til kommentar

Hadde jeg vært deg hadde jeg sendt driten av gårde nå med en gang, før releasefesten går av stabelen. Er sommerferie, så tipper du har mye å finne på.

Har lest at 3 røde lys betyr at det er noe feil med hardware-en i 360, uansett. Det er bare å glemme å prøve å fikse den med håndklær og andre metoder, da lysene garantert vil dukke opp igjen.

Lenke til kommentar

Jeg fikk litt slike problemer som du nevner. Men med meg var det nok å ta inn og ut strømmen. også funket den en liten periode (les= uke eller to) men til slutt klikket den helt. (etter ett par måneder)

Så dette kan være begynnelsen på slutten for din box :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...