[Protus] Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg forsøker å dele en mappe i xp, men får melding om at det oppsto en feil, servertjenesten er ikke startet. Jeg har tidligere aldri hatt dette problemet såvidt jeg kan huske. Vi har to pcer i huset som er koblet til en router, problempc`n med kabel, den andre trådlåst. Hvordan kan jeg omkonfigurere på problempc`n for å få fikset dette? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Kjør services.msc og se til at tjenestene Windows Firewall / Internet Connection Sharing (ICS), Network Connections og DHCP Client er startet. Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Kjør services.msc og se til at tjenestene Windows Firewall / Internet Connection Sharing (ICS), Network Connections og DHCP Client er startet. 9041892[/snapback] Alle disse tjenestene var startet. Jeg har dessuten startet dem på nytt for så å restarte maskinen. Problemet er ikke løst. Hva kan da være galt? Lenke til kommentar
cowai Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 "server" må også stå på i services.msc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå