gaute14 Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Eller må det jumpers til? Lenke til kommentar
Mighty Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er det jo hovedkortet som bestemmer... Finn ut type og sjekk på nettet, eller finn frem boka som fulgte med maskinen eller hovedkortet. Personlig ser jeg ikke poenget med å overklokke en PII 400MHz.. Om den kjører stabilt på 450MHz så har du uansett ingen merkbar forskjell. Men, for all del! Det er jo morro å leke seg. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hvilken hovedkort har du? Lenke til kommentar
zxspectrum Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Personlig ser jeg ikke poenget med å overklokke en PII 400MHz.. Om den kjører stabilt på 450MHz så har du uansett ingen merkbar forskjell. . Tja.....Prosentvis er det mye mer å hente på å overklokke en "liten" cpu enn en stor. Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Litt "off topic" men... Mighty, kossn virke det creative skjermkortet? Jeg må bare vite... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå