fudun Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Noen som har greie på det? Veit at Twinmos får mye skryt om dagen, og at Samsung tidligere har vært kjent for gode overklokkingsegenskaper. Men jeg husker også noe om dårlige Samsungbrikker fra PCMAX. Det jeg lurer på, er om noen med hånden på hjertet kan si at den ene typen er bedre enn den andre, evt. vise til tester. Lenke til kommentar
Zink Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Samsung test TwinMOS test skriv 'ddr memory roundup' i Google, så kan du fråtse i tester 8) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 En ting vi må tenke på når vi skal kjøpe twinmos er at vi må få med bh5 moduler. De andre modulene har ikke samme potensiale som de. Lenke til kommentar
DevianX Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 har gjennom tidene hatt begge disse minne typene med ddr400 hastighet. Og fra erfaring kommer jeg faktisk lengre med Twinmos brikkene. Da tenker jeg på overklokking og aggresive innstillinger. Derfor ville jeg gått for disse. Ellers kan du kjøpe Apacer, siden disse selv kjører jeg 400mhz@435mhz. Dette p.g.a overklokking av cpu'en min. Uansett er kongen Corsair!, men personlig synes jeg det er unødvendig å kjøpe dette, siden du kommer nesten like langt med f.eks Twinmos og Apacer!! Lenke til kommentar
Laka Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 har gjennom tidene hatt begge disse minne typene med ddr400 hastighet. Og fra erfaring kommer jeg faktisk lengre med Twinmos brikkene. Da tenker jeg på overklokking og aggresive innstillinger. Derfor ville jeg gått for disse. Ellers kan du kjøpe Apacer, siden disse selv kjører jeg 400mhz@435mhz. Dette p.g.a overklokking av cpu'en min. Uansett er kongen Corsair!, men personlig synes jeg det er unødvendig å kjøpe dette, siden du kommer nesten like langt med f.eks Twinmos og Apacer!! Enig. Det er kanskje snakk om et par MHz lengre med Corsiar, å det betaler vi så mye penger for. Lenke til kommentar
julepynt Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 En ting vi må tenke på når vi skal kjøpe twinmos er at vi må få med bh5 moduler. De andre modulene har ikke samme potensiale som de. Hva mener du med bh5? Lenke til kommentar
Robin B Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Hva mener du med bh5? Mener at de er laget av Winbond. Lenke til kommentar
Mr-Smith Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 har gjennom tidene hatt begge disse minne typene med ddr400 hastighet. Og fra erfaring kommer jeg faktisk lengre med Twinmos brikkene. Da tenker jeg på overklokking og aggresive innstillinger. Derfor ville jeg gått for disse. Ellers kan du kjøpe Apacer, siden disse selv kjører jeg 400mhz@435mhz. Dette p.g.a overklokking av cpu'en min. Uansett er kongen Corsair!, men personlig synes jeg det er unødvendig å kjøpe dette, siden du kommer nesten like langt med f.eks Twinmos og Apacer!! Hadde apacer ddr 400 før, denne klarte mer en akkurat 400mhz med default timings. Så jeg ble lei og kjøpte corsair pc3500, angrer ikke et sek. Nå får jeg kjørt prosessoren og rammen helt ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå