karl-wilhelm Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hmm, er det bare jeg som savner Goatse? Det bildet forandret i allefall internett. 9044369[/snapback] For og ikke nevne: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor tubgirl (Like greit og sette i spoiler siden tanken på bilde er til og spy av) Mange følelse opp vekkende bilder der, Tank-man er mest opp vekkende i mitt hodet. Maken til djervhet skal en lete lenge etter Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hmm, er det bare jeg som savner Goatse? Det bildet forandret i allefall internett. 9044369[/snapback] Aldri hørt om. Ikke tubgirl heller forresten. Hva faen er det? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Aldri hørt om. Ikke tubgirl heller forresten.Hva faen er det? 9044822[/snapback] Wikipedia to the rescue (siden er trygg)! Endret 10. juli 2007 av aadnk Lenke til kommentar
v-gard Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Aldri hørt om. Ikke tubgirl heller forresten.Hva faen er det? 9044822[/snapback] Wikipedia to the rescue (siden er trygg)! 9044898[/snapback] o.O Nok en gang jeg kanskje ikke skulle ha spurt? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hmm, er det bare jeg som savner Goatse? Det bildet forandret i allefall internett. 9044369[/snapback] Aldri hørt om. Ikke tubgirl heller forresten. Hva faen er det? 9044822[/snapback] Go http://www.google.no/ , men du er advart ... Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 tubgirl er jo sprekt da :!: Lenke til kommentar
Campin Carl Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jeg synes dette bildet forandret verden, og ja jeg er seriøs Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Mange sterke bilder der ja Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 jeg synes dette bildet forandret verden, og ja jeg er seriøs 9045869[/snapback] Nok et tilfelle av et bilde av noe som forandret verden. Jeg tror konseptet har godt over hodet på deg og en del andre, det er ikke snakk om å finne frem et bilde av JFK og si "han her forandret verden", det er snakk om at Tank man-bildet viste hvilken mot enkeltmennesket kan ha. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 tubgirl er jo sprekt da :!: 9045315[/snapback] For ikke å snakke om lemonparty og meatspin Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og Hitler forsvant i mølla han, greit nok - det var en del bilder fra WW2, men ingen bilder av Hitler, noe jeg finner merkelig - få har forandret historien mer en han. Lenke til kommentar
Wunder_baumen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 tubgirl er jo sprekt da :!: 9045315[/snapback] For ikke å snakke om lemonparty og meatspin 9046750[/snapback] Nå er vi inne på noe Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og Hitler forsvant i mølla han, greit nok - det var en del bilder fra WW2, men ingen bilder av Hitler, noe jeg finner merkelig - få har forandret historien mer en han. 9048615[/snapback] Jeg siterer meg selv: Nok et tilfelle av et bilde av noe som forandret verden. Jeg tror konseptet har godt over hodet på deg og en del andre, det er ikke snakk om å finne frem et bilde av JFK og si "han her forandret verden", det er snakk om at Tank man-bildet viste hvilken mot enkeltmennesket kan ha. 9046181[/snapback] Lenke til kommentar
Chalciporuspiperatus Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Et par syke bilder der... At han fotografen tok seg tid til å fotografere når ungen lå der for døden med gribben ventende bak seg, skjønner jeg ikke... Stakkars :O Lenke til kommentar
Siomir Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bildene som ble tatt viser hvor ubalansert verden er, vi som lever i rike land (hvertfall mange av oss) vet fint lite om hvor hardt andre kanskje har det, vi lever jo utrolig bra egentlig, tanken på at mennesker sulter som det barnet på bildet er sterkt, det får en til å tenke med andre ord. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Et par syke bilder der... At han fotografen tok seg tid til å fotografere når ungen lå der for døden med gribben ventende bak seg, skjønner jeg ikke... Stakkars :O 9048959[/snapback] Sjønner at han tok selvmord jeg ja.. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Og Hitler forsvant i mølla han, greit nok - det var en del bilder fra WW2, men ingen bilder av Hitler, noe jeg finner merkelig - få har forandret historien mer en han. 9048615[/snapback] Jeg siterer meg selv: Nok et tilfelle av et bilde av noe som forandret verden. Jeg tror konseptet har godt over hodet på deg og en del andre, det er ikke snakk om å finne frem et bilde av JFK og si "han her forandret verden", det er snakk om at Tank man-bildet viste hvilken mot enkeltmennesket kan ha. 9046181[/snapback] 9048631[/snapback] Øhm, det kan være så som så - emnet på tråden er "Bilder som forandret verden", så hva motet til enkeltmennesket har å si oppi suppa greier jeg ikke å tenke så mye på - Jeg mener fortsatt et bilde av Hitler burde vært i samlingen, for eks da han inspiserte troppene rett før krigens start i 1939. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Nei, fordi du kan ta et bilde av verdens viktigste mann og gjemme dem i en skuff, og de vil aldri ha noen innflytelse på noe som helst. Det er her snakk om sterke bilder som hele verden fikk se og lot seg påvirke av. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Joda, jeg skjønner at bildet i seg selv ikke hadde noen forandring på verdens gang, det jeg ville fram til var vel at et bilde av Hitler som nevnt over kunne vært "starten på slutten", altså en start på noe som forandret hele verden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå