-Petter- Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehe, må ikke bry deg om prisen Når jeg kjøpte til eksen tenkte jeg bare at så lenge jeg hadde råd til å betale ringen så var det samme hva den kostet Jeg fallt på Hvitt-Gull, følte at gull ikke var helt henne Og jeg syns det var den fineste ringen de hadde inne, og heller ikke den dyreste Hun ble kjempeglad for den Tror nok dama de blir fornøyd Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Gold og så krystall i midten Koster faen me flesk å kjøpe i norge om man skal sammenligne med hva jeg betalte for smykket til hun i praha Men er vel ikke prisen som er det viktigste i denne sammenheng 9044164[/snapback] Ja det er nok forskjell på fake og ekte Ikke tro at de billige smykkene i praha er fake, og de dyre er ekte.... Been there, done that Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehe, må ikke bry deg om prisen Når jeg kjøpte til eksen tenkte jeg bare at så lenge jeg hadde råd til å betale ringen så var det samme hva den kostet Jeg fallt på Hvitt-Gull, følte at gull ikke var helt henne Og jeg syns det var den fineste ringen de hadde inne, og heller ikke den dyreste Hun ble kjempeglad for den Tror nok dama de blir fornøyd 9044194[/snapback] Hvitt gull passer perfekt til en jente som ikke er så blek... Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 hehe skulle kanskje gått får det da? Hun har snart tilbrakt 1 mnd. i italia men men. Jeg tok den ringen jeg syntest var penest (som de hadde i butikken) og gav egentlig en god faen i prisen. 12 dager til hun kommer hjem nå! gleder meg som et barn på julaften! Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hun kommer nok til å like den Trenger ikke å være redd for det Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Er det lov å spør kva den kosta? =) Den kan eventuelt overleveres ved den store "dammen" midt i Bergen.. Trur det er fontener der and stuff. Ellers er det fint på brygga litt på kvelden.. Eller så kan dykk ta Fløybanen opp på "toppen" av Bergen.. Nydleg utsikt ut over byen, så kan dykk eventuelt gå ein romantisk tur ned igjen.. Mange mogelegheitar.. Endret 12. juli 2007 av aspic Lenke til kommentar
Disable Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Kosta vel 1500 + innrissing elns? Lille ljungårsvann (eller hvordan faen de skrives) du tenker på? Var ikke så dum den! Evigheter sine jeg har vert der på kveldstid Fløyen skal vi på uansett, men tenkte ikke å ta det da. Flere forslag? Edit: Btw 6mnd siden det førte kyss(et) i dag Datoen som skal ingraveres i ringen Henter den på lørdag! Skikkelig spent, har bare et vagt minne om hvordan den så ut Men visste med engang at det var den jeg skulle ha når jeg kom inn i butikken ble litt letta når jeg hørte prisen Endret 12. juli 2007 av Disable Lenke til kommentar
aspic Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hmm.. Forann nokon leikande Pingviner på Akvariumet i Bergen? Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 (endret) Ta en tur på Fløyen. For all del, utrolig fint der oppe, og du har nydelig utsikt utover hele byen. Edit: Aspic er raskere. Mye raskere. Endret 12. juli 2007 av PatrickM Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Skal det på dagtid blir liksom ikke så romantisk stemning der da Men tror enten vi går en tur på nordnes på kveldstid, eller stikker innom "dammen" på kvelstid vi får se Lenke til kommentar
Varen Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Kanskje jeg kan virke litt negativ, men jeg vil ikke anbefale å bruke masse penger på en gullring eller noe slikt. Jeg husker mitt første forhold, der jeg liksom skulle gi alt jeg hadde og mer til min kjære, og kjøpte etterhvert en gullring til ca. 1000kr. Men det var jo ganske kjipt når det ble slutt, for da fikk jeg ikke levert tilbake ringen. Nå for tiden har jeg svært lite penger, så jeg tenker på alt annet jeg kunne brukt de 1000 kronene på Lenke til kommentar
Disable Skrevet 12. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2007 En gave er en gave vil ikke ha den tilbake om det blir slutt jeg! Dessuten lever jeg i nuet, akkurat nå er 1.5k invistert i dama den beste invisteringen jeg kan gjøre Håper det holder seg sånn også Lenke til kommentar
aspic Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 En gave er en gave vil ikke ha den tilbake om det blir slutt jeg! Dessuten lever jeg i nuet, akkurat nå er 1.5k invistert i dama den beste invisteringen jeg kan gjøre Håper det holder seg sånn også 9063794[/snapback] Fin holdning.. Er slik eg tenker også. Altså, om det blir slutt går ein ikkje rundt og krevjer gaver av kvarander Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Jeg kjøpte ring til Julie før det hadde gått 6 måneder. Mye fordi jeg ville han noe hun kunne bruke som hun hadde fått av meg. Også bruker hun jo ringer, så da syntes jeg det var greit. Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 jeg gav en ring etter 6mnd. hun satte den på ringefingen og plutselig trodde alle jeg var forlovet Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Haha, den har jeg også vært borti FLERE ganger, mora masa om vi var det også :!: Lenke til kommentar
Disable Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Er 17 år tror ikke det blir FOR mye masing akkurat Skal hente ringen i morgen Håper graveringen ble pen Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det virket jo som en skikkelig bra gave! Selv mekket jeg noe enkelt som en selvkomponert konfekteske(hjerteformet seff), en selvplukket rose, og gav henne alt i et mørkt rom med masse tente lys. Hun fikk jo bind for øya, helt til hun satt der med alt foran seg.. Var nok et skikkelig sjokk..! Hun ble jo kjempeglad da... Samtidig tenke jeg jo: Jeg må jo ikke skjemme henne bort. Hvis jeg lager noe SKIKKELIG heftige greier på 6mnd dagen, hva skal jeg så gjøre på 1 årsdagen? Eller hva med 2årsdagen? Eller 5? Osv.. Ikke skjem henne bort! Det er det eneste jeg har å si til deg.. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 13. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2007 Man kan da alltids strekke seg litt lenger Hun vet å verdsette alt hun får, så er ikke veldig bekymret for det. Er jo ikke så fantastisk heftig dette da, planlegger noe litt mer personlig og egenkomponert til 1årsdagen om hun skulle holde ut så lenge (håper det ) Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 13. juli 2007 Del Skrevet 13. juli 2007 Det virket jo som en skikkelig bra gave! Selv mekket jeg noe enkelt som en selvkomponert konfekteske(hjerteformet seff), en selvplukket rose, og gav henne alt i et mørkt rom med masse tente lys. Hun fikk jo bind for øya, helt til hun satt der med alt foran seg.. Var nok et skikkelig sjokk..! Hun ble jo kjempeglad da... Samtidig tenke jeg jo: Jeg må jo ikke skjemme henne bort. Hvis jeg lager noe SKIKKELIG heftige greier på 6mnd dagen, hva skal jeg så gjøre på 1 årsdagen? Eller hva med 2årsdagen? Eller 5? Osv.. Ikke skjem henne bort! Det er det eneste jeg har å si til deg.. 9065661[/snapback] Tro meg. De dagene betyr mindre og mindre etter hvert som årene går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå