Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg er da 17år gammel, har vert med dama i 6mnd. ( 6 FANTASTISKE mnd.) Vi er helt enige om at dette ikke er noen liten flørt, men et seriøst forhold. Vi har nådd det stadiet da vi sier at vi elsker hverandre. (noe som er big-deal for oss begge.) Hun fyller 17år nå i Juli, og i den anledning skal vi ta turen til Bergen, bare oss to. Tenker å overrekke henne en litt mer "seriøst" presang da. Har allerede gitt henne et smykke ved en tidligere anledning, er nå ute etter noe litt som sier litt mer hvor mye hun betyr for meg. Er det da for tidlig å gi henne en ring? I så fall, hvor mye kan jeg bruke på det før det blir "for gale". Har diskutert det med noen av mine nærmeste venner, og de er litt skeptiske. Skal jo alltids ha noe som kan overgå dette ved en serner anledning! Hva mener folket? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Synes det høres ut som en fin gave, jeg. Det er vel ikke akkurat en forlovelsesring du har tenkt å gi? Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 hehe, de ville no vert litt for tidlig du Men, om jeg viste at alle forhold lå til rette for det (ang. skolegang og sånt) kunne det nesten vert aktuelt Er vanvittig glad i denne jenta Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 hehe, de ville no vert litt for tidlig du Men, om jeg viste at alle forhold lå til rette for det (ang. skolegang og sånt) kunne det nesten vert aktuelt Er vanvittig glad i denne jenta 9041468[/snapback] He he.. Herlig å være forelska, tenker jeg Jeg hadde iallfall blitt superglad for en ring. Jenter får aldri nok smykker. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Det er bra Da har jeg følgende liste: - Spa - Spa produkter (holder da ikke med en dag! ) - Bamse (er vist pålagt? ) - 1 dusin roser - 1stk ring med inrisset dato og nøyaktig kl. slett for vårt første kyss! Noe som burde legges til? Edit: Forelsket? er nok langt forbi det stadiet du! Endret 10. juli 2007 av Disable Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Synes du høres veldig så forelska ut, jeg Jeg sluttet ikke å være forelska i samboeren min, selv om jeg elsket han feks.. Det høres ut til å bli en toppers dag. Hun er heldig, hun jenta di Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Er nok jeg som er heldig! har vert forferdlig forelska i henne siden 8. klasse på ungdomsskolen (overkant av 3år) Kan tro jeg var i ekstase den kvelden vi hadde vårt første kyss! Slike ting man aldri glemmer... Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Er nok jeg som er heldig! har vert forferdlig forelska i henne siden 8. klasse på ungdomsskolen (overkant av 3år) Kan tro jeg var i ekstase den kvelden vi hadde vårt første kyss! Slike ting man aldri glemmer... 9041509[/snapback] Du får ta godt vare på henne. (Virker ikke som du gjør noe annet ) Lykke til på dagen deres. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Tusen takk! Gleder meg sykt til hun kommer igjenn om 12 dager! Er på sin årlige ferie til italia, der hun tilbringer 1mnd! har allerede passert 1000kr på kontantkortet Er dyr i drift Lenke til kommentar
Nuffern Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Mange kjekke gutter i Italia da. Hehe, neida det går nok bra.. lykke til! Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) hehe, hvordan ellers tror du jeg skulle klare å svi av 1000kr på 18dager? Må avverge en hver farlig situasjon! Neida, stoler på jenta mi jeg Endret 10. juli 2007 av Disable Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Men da skal vel ringen overleveres i Bergen da Noen ideer om en romantisk plass i bergen sentrum hvor vi kan får være litt alene? min fåreløbige plan er en spasertur på nordnes en kveld. Noen bedre ideer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-JWlLR8 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Vett ikke om dette er noe argument som passer på et "ring" emne, men... La meg få lov til å anbefale deg noe som ikke kommer til å koste deg for mye og som kommer til å smelte kvinnens hjerte! Gi henne et 2-delt hjerte. Der du går med den ene delen rundt halsen og hun me den andre! Koster ikke så mye heller. Så for du hennes første bokstav i navne ingravert på din del av hjerte, og din første boksatv ingravert på hennes andel! Funker fint har jeg funnet ut av erfaring! Endret 10. juli 2007 av Slettet-JWlLR8 Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Da var ringen bestilt! Håper jeg traff med str. :S Fikk også inngravert datoen for vårt første kyss ble ikke plass til kl.slett, men men. Håper det slårann Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Så lenge du ikke gir henne den samtidig som du sitter på knær tror jeg det er bra... Bestilt? Hvordan vet du at den passer? Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 Hun hadde en ring fra før hjemme. Noe sån jalla greier. Og så fant vi ut at det som passet hun perfekt på ringfingeren passet omtrent meg perfekt på lillefingeren Er jevli nervøs for at den ikke skal passe nå altså :S la tross alt inn litt penger i den Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Jeg gidde det til eksen etter 6 månder, hun ble 17 år da Det gikk bra for meg Men, tror kanskje det var litt domt av deg å gravere noe inn i den før hun har prøvd den. Hadde tenkt å gjøre det samme jeg også med ringen jeg kjøpte.. Skulle gravere inn datoen vi ble sammen! Da ble jeg rådet til å gjøre dette etter hun hadde prøvd ringen. Ringen var for stor, så hun måtte inn med den og få den tilpasset henne Så godt jeg ikke graverte noe! Men, det ble aldri til at jeg fikk gravert det inn etterpå heller, siden jeg hadde gitt henne ringen liksom Og ja, ikke gå ned på kne.. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 nei herre! Om den ikke skulle passe så fikser vi et kjede, og så får hun bruke den som smykke Får litt "lord of the rings" feeling da Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Hehe , ikke dumt Btw, hva er ringen laget av? Lenke til kommentar
Disable Skrevet 10. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Gold og så krystall i midten Koster faen me flesk å kjøpe i norge om man skal sammenligne med hva jeg betalte for smykket til hun i praha Men er vel ikke prisen som er det viktigste i denne sammenheng Endret 10. juli 2007 av Disable Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå