unwill Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei, Broren min og jeg eier hver vår DS, og vi liker å spille mot / med hverandre. Finnes det noen morsomme spill der man kan enten samarbeide eller konkurrere mot hverandre UTEN å ha flere eksemplarer av samme spill. Spill som vi spiller i dag sammen: Tetris DS (det har vi faktisk 2 stk av). Elite Beat Agents (og Ouendan 2) Bomberman Mario Kart DS Flere forslag? Lenke til kommentar
Skinney Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hei,Broren min og jeg eier hver vår DS, og vi liker å spille mot / med hverandre. Finnes det noen morsomme spill der man kan enten samarbeide eller konkurrere mot hverandre UTEN å ha flere eksemplarer av samme spill. Spill som vi spiller i dag sammen: Tetris DS (det har vi faktisk 2 stk av). Elite Beat Agents (og Ouendan 2) Bomberman Mario Kart DS Flere forslag? 9041311[/snapback] New Super Mario Bros har noen mini-spill og en vs mode... Lenke til kommentar
tobler0ne Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ja. New Super Mario Bros. er sykt morsomt, og begrenses ikke av kun et eksemplar, bortsett fra noen minutters loading. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå