Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 CSS: body { font-family: helvetica; font-size: 12px; margin: 0px; } #hode1 { background-image: url('img/hode1.png'); width: 768px; height: 91px; } #logotekst { text-align: right; font-size: 250%; } #hode2 { background-image: url('img/hode2.png'); width: 768px; height: 36px; } #meny { background-image: url('img/meny.png'); width: 215px; height: 652px; position: absolute; left: 0; } #meny2 { text-align: left; margin-top: 100px; font-size: 200%; } #midten { background-color: rgb(170,170,170); margin-left: 215px; height: 652px; width: 553px; margin-top: 0px; } h1 { font-size: 120%; text-align: left; } a { color: black; } HTML-en: <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Strict//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-strict.dtd"> <html xml:lang="nb" lang="nb" > <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=UTF-8" /> <link rel="stylesheet" href="stilark.css" type="text/css" /> <title>Testing, testing 123</title> </head> <body> <!-- LOGO --> <div id="hode1"> <ul id="logotekst"> Hyllest til feite damer!</ul> </div> <div id="hode2"> </div> <!--LOGOSLUTT--> <div id="meny"> <ul id="meny2"> <a href="hei.html">Hei</a><br /> </ul> </div> <div id="midten"> <h1>Jeg elsker feite piger!</h1> <p>Hei, jeg bare elsker feite piger! jeg vil hoppe på de. Som på en trampoline! Om og om igjen! <3</p> </div> </body> </html> Altså, når eg skriver noko, slik eg har gjort så blir det kvite stygge linjar øver blokken eg skriv i. Om dykk finn anna snusk så sei ifrå! Med tekst: Utan tekst: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Nevermind. Eg tenkte ikkje på noko heilt enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå