Jefe Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Persa i dag med denne ørreten. Den tok en princeps #14, under en døgnflueklekking idag. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Nice! Ørret er morsomt å fiske, gir alltid motstand når de først biter på Hvilken elv tok du den i? Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Steike det var en flott ørret. Tror eg skal ta meg en tur etter ørret med tørrflue nå for eg er litt lei av å jakte på sjøørreten. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Takk gutter Jeg tok den i Mathiselva, som er en elv her i Alta området. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Ah! Husker jeg var litt nord for Alta og fiska etter laks ifjor! Faens frustrerende å se masse laks i elven, men siden det var *legge egg* sesong så ville de ikke bite på eller no ^^, Husker vi sto på en liten klippe og senket en krok med mark rett foran trynet på en svær laks, beit han på? Nei Men ellers veldig fint fiske der oppe da.. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) Flott hobby du driver der, ja. Nice trout ! Jeg får prøve meg på litt mer nøye vekttipping denne gang: Temmelig nære 1 kg ? Har "målt" den til å være ca 45 cm. Elveørret pleier å ha litt lavere k-faktor (bruker mer energi), men den så ganske så fin ut. Endret 14. juli 2007 av geirm Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Har ikkje vore ute i Russeluft å fiska etter Sjøørret vel? Kanskje litt seint no. Gjekk på Øytun i fjor og hadde en siste liten tur dit ut i midten av mai. Var to stk som fikk en fin sjøørret kvar på ca 1,5kg. Sto nok nærmare 25 minutt før den blei sliten.. Alta er en fantastisk plass for folk som er litt interesserte i Jakt og Fiske. Flott ørret! :!: Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) Hei Ja, har fisket en del i Russeluft i år men ikke fått noen store sjøørreter. Og den beste perioden er i midten/slutten av mai. Har forresten sett en kar der som fikk en fisk på 4 kg på sluk. EDIT: Fatteren jobber faktisk på Øytun han er lærer i foto, og i bilde & media. Endret 31. juli 2007 av Maggen91 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 Akkurat ja. Per Arne? I så fall har eg muligens spelt ludo med deg... hehe... Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Svært pen fisk det der! Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Akkurat ja. Per Arne? I så fall har eg muligens spelt ludo med deg... hehe... 9170849[/snapback] Ja, muligens men tror at det kunne ha vært lillebroren min du snakker om. Takk Xander Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå